Od momentu, w którym zaczęliśmy uczyć się mówić powtarzano nam, że jeśli nie mamy nic miłego do powiedzenia to lepiej żebyśmy nie mówili nic. Ta rada jest jak najbardziej przydatna w codziennym życiu, lecz gdy obejmujesz kierownicze stanowisko to mówienie jest nie tylko i wyłączenie twoją pracą, jest również obowiązkiem.
Według autorki tej książki istnieją trzy proste zasady potrzebne do zbudowania dobrych relacji ze swoimi pracownikami, którymi są:
- osobiste zaangażowanie
- skuteczność
- zrozumienie znaczenia.
Kim Scott zdobyła uznanie jako odnoszący sukcesy jako menadżer w Google, a następnie w Apple, gdzie pracowała nad kursem szkoleniowym poświęconym optymalnym zarządzaniem ludźmi,kótry miał pomóc w staniu się jak najlepszym szefem. W ostatnich latach zyskała sławę dzięki nowatorskiemu podejściu do skutecznego zarządzania w metodzie „radykalnej szczerości”.
Radykalna szczerość jest złotym środkiem dla każdego szefa, który z jednej strony jest okrutnie agresywny, a z drugiej niesamowicie empatyczny. W tym podejściu chodzi o udzielanie wskazówek, które obejmują zarówno pochwały, jak i krytykę - w celu uzyskania lepszych wyników i pomocy pracownikom w osiągnięciu.
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem