Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy Książka
Wydawnictwo: | MT Biznes |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 248 |
Rok wydania: | 2025 |
Jeśli wydaje ci się, że masz 100% wpływu na swoje wybory - masz rację. Wydaje ci się.
Każdego dnia dokonujesz setek wyborów: Czy odnowić subskrypcję? Jaki szampon wybrać? Ile wydać na butelkę wina?
Iluzja wyboruomawia 16½ kluczowych uprzedzeń psychologicznych, które każdy, niezależnie od branży, powinien dziś znać i rozumieć. Wyjaśnia, jak wykorzystać te mechanizmy, aby skuteczniej zdobywać klientów, utrzymywać ich lojalność i zwiększać sprzedaż. Badania psychologiczne dowodzą, że nawet drobne zmiany w sposobie pozycjonowania, promocji czy marketingu produktów mogą diametralnie wpłynąć na decyzje zakupowe klientów. I tak, dotyczy to także twoich zachowań!
Przeczytaj tę książkę i dowiedz się:
- Jak wykorzystywać regułę peak end, siłę precyzji, mądrość dowcipu?
- Jak efekt Ikea wpływa na sprzedaż popularnych ciast?
- Jaką „zagrywkę” stosuje Netflix, że planujesz oglądać tylko jeden odcinek serialu, a 7 odcinków później orientujesz się, że pora iść spać?
Richard Shotton, autor uznanego The Choice Factory, opiera się na badaniach akademickich, kampaniach reklamowych i własnych badaniach terenowych, aby stworzyć fascynujący i bardzo praktyczny przewodnik, który koncentruje się na punkcie, w którym marketing spotyka się z umysłem klienta.
Dlaczego klienci podejmują takie, a nie inne decyzje zakupowe? Co sprawia, że niektóre produkty sprzedają się świetnie, a inne leżą na półkach? Iluzja wyboru Richarda Shottona to podróż przez meandry ludzkiej psychiki, która pomaga zrozumieć mechanizmy podejmowania decyzji. To, co urzekło mnie w tej książce, to połączenie wiedzy naukowej z praktycznymi przykładami. Shotton pokazuje, jak przełożyć wiedzę o błędach poznawczych na konkretne działania marketingowe i sprzedażowe.
̶ Anna Prończuk-Omiotek, Co-Founder SalesYY.com i WebAmigos.pl
Ten skondensowany, praktyczny przewodnik, zawiera esencję psychologii i ekonomii behawioralnej gotową do zastosowania w marketingu, sprzedaży czy komunikacji. 16½ efektu psychologicznego o udowodnionym i sprawdzonym działaniu. Opisane na tyle prosto, aby nie tylko je poznać, ale i zrozumieć, jak z nimi działać. Chcesz wzmocnić swój przekaz, zwiększyć sprzedaż, wpłynąć na decyzje swoich klientów czy odbiorców? Świetny wybór! Czytaj, wdrażaj, stosuj!
̶ Krzysztof Buda, rozwojowy bibliotekarz, pasjonat i promotor czytelnictwa, autor oraz animator inicjatyw czytelniczych #Readfulness #Bookfulness #CzytelniaRozwojowa
Dzięki tej książce będziesz lepiej wykonywać swoją pracę. Jeśli chcesz poznać tajniki ludzkich zachowań i nauczyć się je wykorzystywać, to doskonale trafiłeś. Trzymaj tę książkę pod ręką. Na pewno nie raz zechcesz do niej wrócić.
― Jonah Berger, profesor marketingu w Wharton School przy University of Pennsylvania, autor książek Nieświadome wybory i Efekt viralowy
Nikogo nie powinno się dopuszczać do pracy przy kampanii, dopóki nie przeczyta tej książki. To antidotum na transakcyjny i oczywisty marketing, którego wszyscy mają już dziś dość.
― Rory Sutherland, autor książki Alchemia, wiceprezes Ogilvy Group
Richard Shotton zaczynał karierę w marketingu, mając dwadzieścia jeden lat, niedługo póżniej założył własną firmę, Astroten. Wspierał klientów takich jak Google, Facebook, Sky czy Mondelez w przekładaniu zdobyczy nauki o ludzkich zachowaniach na konkretne działania marketingowe. Jest autorem książkiThe Choice Factory, w której podpowiada, jak wykorzystywać zdobycze nauki w biznesie. Została ona uznana za najlepszą książkę sprzedażowo-marketingową w konkursie Business Book Awards. Uzyskała też status bestsellera w serwisie Amazon, a obecnie jest dostępna w dwunastu językach. Od 2021 Richard jest honorowym dożywotnim członkiem IPA, pracuje też w Möller Institute w Churchill College, który stanowi część Cambridge University. Przygląda się możliwościom zastosowania wniosków z badań nad zachowaniami ludzi w praktyce reklamowej. Prowadzi eksperymenty związane z zachowaniami, a ich wyniki opisuje w serwisach Marketing Week, The Drum, Campaign, Admap oraz Quartz. Na plaformie X pisze o najnowszych odkryciach psychologii społecznej, posługując się nickiem @rshotton.
Szczegółowe informacje na temat książki Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Wydawnictwo: | MT Biznes |
EAN: | 9788382314687 |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Wydanie: | 1 |
Liczba stron: | 248 |
Rok wydania: | 2025 |
Data premiery: | 2025-02-07 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | MT Biznes sp z o.o. Jutrzenki 118 02-230 Warszawa PL e-mail: [email protected] |
Metody dostawy
Typ wysyłki | Do 298,99 zł | Od 299,00 zł |
---|---|---|
|
7,99 zł | 0,00 zł |
|
10,99 zł | 0,00 zł |
|
12,99 zł | 0,00 zł |
|
14,99 zł | 0,00 zł |
|
14,99 zł | 0,00 zł |
Płatność przy odbiorze | +5 zł | +5 zł |
Typ wysyłki Partnerskie punkty odbioru |
do 29,98 zł | do 59,99 zł | od 60,00 zł | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gdańsk | |||||||||
Gdańsk – ul. Kartuska 195 A/12 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gdańsk – ul. Obrońców Wybrzeża 3A lok U5A | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Bydgoszcz | |||||||||
Bydgoszcz – Jerzego Rupniewskiego 11 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Białystok | |||||||||
Białystok – ul. Legionowa 9/1/lok. 29 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Białystok – ul. Warszawska 79 lok. 6 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Częstochowa | |||||||||
Częstochowa – Fonte ul. Jasnogórska 48/1 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Częstochowa – ul. Michałowskiego 11/13 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gdynia | |||||||||
Gdynia – ul. Krasickiego 10 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gorzów Wielkopolski | |||||||||
Gorzów Wielkopolski – ul. Garbary 18 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków | |||||||||
Kraków – Przejście podz. Rakowicka i Wita Stwosza | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Mitery 8 (obok Kalwaryjskiej) | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – Nowa Huta, Os. Teatralne 33a | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Urzędnicza 30/Lokal | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Witosa 39 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Olsztyn | |||||||||
Olsztyn – Punkt Partnerski WIN-CIN ul. Jagielończyka 38 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Poznań | |||||||||
Poznań – Głogowska 60 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Rzeszów | |||||||||
Rzeszów – ul. Podwisłocze 2B/3 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Wrocław | |||||||||
Wrocław – ul. Tęczowa 25 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Wrocław – Tadeusza Kościuszki 49 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa | |||||||||
Warszawa – ul. Ogrodowa 13/29 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – al. Jana Pawła II 61/226 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – al. Niepodległości 76/78/111 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – ul. Ratuszowa 11 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kłaj | |||||||||
Kłaj – KŁAJ 650/7 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Skawina | |||||||||
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Lublin | |||||||||
Lublin – ul. Nadbystrzycka 39 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Łódź | |||||||||
Łódź – Plac Barlickiego BOKS 135 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Ząbki | |||||||||
Ząbki – ul. Hugona Kołłątaja 8A | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł |
Podobne do Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Oceny i recenzje książki Iluzja wyboru, czyli jak kupujemy
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Pomóż innym i zostaw ocenę!