PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Znajdziesz tutaj odpowiedzi na wszystkie najczęściej zadawane pytania dotyczące zakupów w księgarni internetowej Chodnikliteracki.pl.
Mamy nadzieję, że poniższa lista pomoże Ci rozwiać wszelkie wątpliwości związane z procesem zakupowym.
W razie dodatkowych pytań pozostajemy do Twojej dyspozycji.

ZŁOŻENIE ZAMÓWIENIA

Zamówienia można składać samodzielnie przez naszą stronę internetową www.znak.com.pl lub kontaktując się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 76.

Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00, aby pomóc w realizacji zamówień i odpowiedzieć na wszelkie pytania.

STATUS ZAMÓWIENIA

Po złożeniu zamówienia otrzymają Państwo wiadomość e-mail z informacją o przewidywanym terminie wysyłki. Gdy przesyłka zostanie nadana, prześlemy numer do jej śledzenia.

Aktualny status zamówienia mogą Państwo sprawdzić w historii zamówień na swoim koncie.

ANULACJA ZAMÓWIENIA

Jeśli zamówienie nie przeszło jeszcze do etapu realizacji, możliwa jest jego anulacja. W tym celu prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 76 lub e-mailowo na adres: [email protected]

BRAK POTWIERDZENIA ZAMÓWIENIA

W takiej sytuacji prosimy o bezpośredni kontakt z Biurem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel. 12 324 97 76

METODY PŁATNOŚCI

Szczegółowe informacje o dostępnych metodach płatności znajdują się tutaj: Formy płatności.

PŁATNOŚĆ KARTĄ KREDYTOWĄ

Płatność kartą kredytową nie jest dostępna. Prosimy o wybór innej metody płatności.

PŁATNOŚĆ NIE ZOSTAŁA ZREALIZOWANA

Prosimy o dokonanie przelewu według poniższych danych: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o. ul. Kościuszki 37 30-105 Kraków mBank 84 1140 1081 3535 9900 1000 1000


W tytule przelewu proszę wpisać numer zamówienia. Po zaksięgowaniu wpłaty, przesyłka zostanie skierowana do realizacji.

Jeżeli mają Państwo problem z dokonaniem płatności, prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta: e-mail: [email protected] tel. 12 324 97 76

WIELOKROTNE OPŁACENIE ZAMÓWIENIA

Jeżeli odnotujemy wielokrotną wpłatę do jednego zamówienia, zlecimy zwrot nadpłaty na konto, z którego została dokonana płatność.

WYSYŁKA I DOSTAWA

Informacja o przewidywanym terminie wysyłki jest dostępna przy opisie każdej książki. Jest ona również widoczna podczas finalizacji zamówienia oraz w panelu użytkownika na koncie.

ZMIANA ADRESU DOSTAWY

Jeżeli zamówienie nie zostało jeszcze przekazane do realizacji, istnieje możliwość zmiany adresu dostawy. W celu dokonania zmiany prosimy o kontakt telefoniczny z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem: 12 324 97 76 lub e-mailowy na adres: [email protected].

WYSYŁKA ZAGRANICZNA

Na chwilę obecną nie realizujemy przesyłek zagranicznych. Realizujemy wysyłkę wyłącznie na terenie Polski.

KOSZTY WYSYŁKI

Szczegółowe informacje o dostępnych formach dostawy znajdują się tutaj: Koszty dostawy

PRZESYŁKA ZWRÓCONA DO NADAWCY

Jeżeli przesyłka wróciła na nasz magazyn, dokonamy zwrotu należności. W przypadku dalszego zainteresowania zakupem prosimy o ponowne złożenie zamówienia.

ZWROT TOWARU

Zakupioną książkę należy odesłać na adres: Społeczny Instytut Wydawniczy ZNAK Sp. z o.o. Panattoni Park III ul. Majdzika 15 32-050 Skawina

Szczegółowe informacje dotyczące procesu zwrotu znajdują się tutaj: Regulamin księgarni internetowej. Do przesyłki należy dołączyć wypełniony formularz zwrotu

REKLAMACJA

Reklamacje rozpatrywane są drogą mailową pod adresem [email protected]. W zgłoszeniu prosimy o dołączenie zdjęć przedstawiających uszkodzenia.

KSIĄŻKA INNA NIŻ ZAMAWIANA

Zgłoszenia dotyczące otrzymania niewłaściwej książki są rozpatrywane drogą mailową pod adresem [email protected]. Prosimy o dołączenie zdjęć otrzymanego egzemplarza.

ZWROT NALEŻNOŚCI

W przypadku odstąpienia od umowy, zwrot środków następuje w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu. Środki zostaną zwrócone na to samo konto, z którego dokonano płatności, chyba że w formularzu odstąpienia od umowy wskazano inny numer rachunku bankowego.

KODY RABATOWE

Zapisując się do naszego newslettera, otrzymują Państwo informacje o najnowszych promocjach i specjalnych ofertach. Rejestracja jest możliwa w zakładce NEWSLETTER, dostępnej na dole strony głównej księgarni. Wystarczy podać adres e-mail, na który zostanie wysłane potwierdzenie subskrypcji.

Korzyści dla subskrybentów: Kody rabatowe sięgające nawet 80%, Pierwszeństwo w dostępie do wyjątkowych promocji, wyprzedaży oraz głośnych premier

ŁĄCZENIE KODÓW RABATOWYCH

Kody rabatowe nie łączą się – w jednym zamówieniu można wykorzystać tylko jeden kod.

KOD RABATOWY NIE DZIAŁA

W przypadku problemów z kodem rabatowym prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected]

PROMOCJE

Produkty dostępne w promocyjnych cenach można znaleźć w zakładce PROMOCJE na naszej stronie. Umieszczone są tam między innymi nowości wydawnicze w konkurencyjnych cenach, jak również propozycje atrakcyjnych pakietów książkowych. Zniżki sięgają nawet 80%. Zakładka PROMOCJE jest aktualizowana na bieżąco, dlatego warto zaglądać do niej regularnie. Informacje o wybranych akcjach promocyjnych oraz linki do najciekawszych ofert znajdą Państwo również na stronie głównej chodnikliteracki.pl.

NEWSLETTER

W przypadku pytań dotyczących newslettera prosimy o kontakt pod adresem [email protected].

DOSTĘPNOŚĆ KSIĄŻKI

Informacja o dostępności podana jest na stronie każdego produktu. Pod przyciskiem "Dodaj do koszyka" znajduje się przewidywana data wysyłki danego egzemplarza. Poszukiwany tytuł nie jest dostępny? Może nie miał jeszcze premiery lub jego nakład został wyczerpany. W takiej sytuacji warto skorzystać z przycisku „POWIADOM MNIE”, znajdującego się przy danym tytule.

Gdy książka ponownie pojawi się w sprzedaży, wyślemy powiadomienie na podany adres e-mail

FAKTURA SPRZEDAŻY

Faktura sprzedaży jest wysyłana drogą mailową na adres podany podczas składania zamówienia.

ZMIANA DANYCH NA FAKTURZE

W celu zmiany danych na fakturze prosimy o kontakt mailowy pod adresem [email protected].

FAKTURA Z ODROCZONYM TERMINEM PŁATNOŚCI

Nie wystawiamy faktur z odroczonym terminem płatności. Możliwe jest jednak otrzymanie faktury pro forma – wysyłka zamówienia nastąpi po jej opłaceniu

FAKTURA PAPIEROWA W PACZCE

Wszystkie dowody zakupu w naszym sklepie są generowane automatycznie i przesyłane wyłącznie drogą mailową na adres podany w zamówieniu. Faktury papierowe nie są dołączane do przesyłek.

ZMIANA HASŁA

Hasło można zmienić w zakładce "Zmiana hasła" w ustawieniach konta użytkownika.

ZMIANA ADRESU E-MAIL

W celu zmiany adresu e-mail prosimy o kontakt pod adresem [email protected]

USUNIĘCIE KONTA

Konto można usunąć samodzielnie w zakładce "Usuń konto" w ustawieniach konta użytkownika.

KSIĄŻKA ZAPAKOWANA NA PREZENT

Nie oferujemy opcji pakowania na prezent. Zamówienie zostanie wysłane w standardowym opakowaniu.

DEDYKACJA DO ZAMÓWIENIA

Nie oferujemy możliwości dodania dedykacji do zamówienia.

KARTY PODARUNKOWE

Obecnie nie oferujemy kart podarunkowych

ZAKŁADKI GRATIS

Nie dodajemy zakładek do zamówień, o ile nie przewiduje tego aktualna promocja.

MASZ PYTANIE?

Jeżeli nie znaleźli Państwo odpowiedzi na swoje pytanie, zachęcamy do kontaktu.

Chętnie pomożemy i znajdziemy odpowiednie rozwiązanie. Można skontaktować się z nami drogą mailową pod adresem [email protected] lub telefonicznie pod numerem 12 324 97 76. Nasi konsultanci są dostępni od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-19:00