Kult. Mentalista. Tom 2 Camilla Läckberg, Henrik Fexeus Książka
Wydawnictwo: | Czarna Owca |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Liczba stron: | 696 |
Format: | 14.0x22.5cm |
Rok wydania: | 2023 |
Kult. Mentalista. Tom 2
Camilla Läckberg, Henrik Fexeus
Kult to druga część trylogii autorskiego duetu Läckberg & Fexeus.
W sztokholmskiej dzielnicy Södermalm uprowadzony zostaje pięcioletni Ossian. Natychmiast rusza dochodzenie. Do policyjnego zespołu Miny Dabiri dołącza negocjator Adam Blom, który dostrzega podobieństwa do wcześniejszej sprawy – niestety o tragicznym finale. Wszystko wskazuje na to, że i tym razem porwań będzie więcej. Mina Dabiri prosi o pomoc Vincenta Waldera – mentalistę, z którym nie miała kontaktu od niemal dwóch lat. Znawca psychologii, który przez wielu uważany jest za zdolnego do czytania w myślach, od razu dostrzega analogie do sprawy sprzed kilku lat. Wzajemna relacja Miny i Vincenta ma bardzo szczególny charakter. Mur, którym każde z nich oddzieliło się przed swoją przeszłością, zaczyna pękać, gdy spotykają się po raz kolejny. Policja rozpoczyna wyścig z czasem i bezwzględnym mordercą działającym według logicznego i rytualnego schematu. Kto wygra tę nierówną grę? Thriller, który trzyma w napięciu od pierwszej do ostatniej strony!Szczegółowe informacje na temat książki Kult. Mentalista. Tom 2
Wydawnictwo: | Czarna Owca |
EAN: | 9788381438704 |
Autor: | Camilla Läckberg, Henrik Fexeus |
Rodzaj oprawy: | Okładka broszurowa ze skrzydełkami |
Liczba stron: | 696 |
Format: | 14.0x22.5cm |
Rok wydania: | 2023 |
Data premiery: | 2023-04-26 |
Język wydania: | polski |
Podmiot odpowiedzialny: | Wydawnictwo Czarna Owca Wspólna 35/5 00-519 Warszawa PL e-mail: [email protected] |
Metody dostawy
Typ wysyłki | Do 298,99 zł | Od 299,00 zł |
---|---|---|
|
7,99 zł | 0,00 zł |
|
10,99 zł | 0,00 zł |
|
12,99 zł | 0,00 zł |
|
14,99 zł | 0,00 zł |
|
14,99 zł | 0,00 zł |
Płatność przy odbiorze | +5 zł | +5 zł |
Typ wysyłki Partnerskie punkty odbioru |
do 29,98 zł | do 59,99 zł | od 60,00 zł | ||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Gdańsk | |||||||||
Gdańsk – ul. Kartuska 195 A/12 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gdańsk – ul. Obrońców Wybrzeża 3A lok U5A | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Bydgoszcz | |||||||||
Bydgoszcz – Jerzego Rupniewskiego 11 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Białystok | |||||||||
Białystok – ul. Legionowa 9/1/lok. 29 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Białystok – ul. Warszawska 79 lok. 6 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Częstochowa | |||||||||
Częstochowa – Fonte ul. Jasnogórska 48/1 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Częstochowa – ul. Michałowskiego 11/13 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gdynia | |||||||||
Gdynia – ul. Krasickiego 10 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Gorzów Wielkopolski | |||||||||
Gorzów Wielkopolski – ul. Garbary 18 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków | |||||||||
Kraków – Przejście podz. Rakowicka i Wita Stwosza | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Mitery 8 (obok Kalwaryjskiej) | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – Nowa Huta, Os. Teatralne 33a | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Urzędnicza 30/Lokal | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kraków – ul. Witosa 39 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Olsztyn | |||||||||
Olsztyn – Punkt Partnerski WIN-CIN ul. Jagielończyka 38 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Poznań | |||||||||
Poznań – Głogowska 60 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Rzeszów | |||||||||
Rzeszów – ul. Podwisłocze 2B/3 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Wrocław | |||||||||
Wrocław – ul. Tęczowa 25 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Wrocław – Tadeusza Kościuszki 49 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa | |||||||||
Warszawa – ul. Ogrodowa 13/29 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – al. Jana Pawła II 61/226 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – al. Niepodległości 76/78/111 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Warszawa – ul. Ratuszowa 11 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Kłaj | |||||||||
Kłaj – KŁAJ 650/7 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Skawina | |||||||||
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Lublin | |||||||||
Lublin – ul. Nadbystrzycka 39 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Łódź | |||||||||
Łódź – Plac Barlickiego BOKS 135 | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł | ||||||
Ząbki | |||||||||
Ząbki – ul. Hugona Kołłątaja 8A | 5,99 zł | 3,99 zł | 0,00 zł |
Podobne do Kult. Mentalista. Tom 2
Inne książki Camilla Läckberg, Henrik Fexeus
Oceny i recenzje książki Kult. Mentalista. Tom 2
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Drugi tom serii "Mentalista" nie zawodzi. Znów spotykamy się z uwielbianą postacią mentalisty, który musi rozwiązać nową, intrygującą zagadkę. Odpowiednie tempo i dobrze zbudowane napięcie sprawiają, że "Kult" to lektura, od której trudno się oderwać.
Rok po wydaniu pierwszego tomu głośnej trylogii - nie daję słowa, że autorzy pozostaną przy swoim pierwotnym planie, ponieważ czasem naciski wydawców na kontynuowanie ich udanych projektów są duże - Camilli Läckberg i Henrika Fexeusa, z protagonistami Miną Dabiri i Vincentem Walderem, którzy zostali przetestowani na wiele sposobów, nadszedł czas, abyśmy wzięli do rąk drugą książkę serii. Już sam opis pozwalał zrozumieć, że tym razem zostaniemy poddani jeszcze większej próbie, a para autorów zdecydowała się zanurzyć w jeszcze ciemniejsze wody, dotykając znacznie bardziej wrażliwych strun.Mina Dabiri, dwa lata po przygodzie, która nas wprowadziła w jej świat, powraca, aby wraz ze swoim zespołem podjąć się kolejnej przerażającej sprawy: zniknięcia małego chłopca z przedszkola w Södermalm w Sztokholmie, która ma wiele i przerażających podobieństw do innego porwania dziecka, które nie miało szczęśliwego zakończenia. Wydarzenia te wydają się wcale nie być przypadkowe, a mroczne siły zdają się otaczać całą tajemnicę, podczas gdy czas ich dusi, jeśli nie chcą dodać imion innych zmarłych dzieci do swoich list. Mina, po raz kolejny, zwróci się o pomoc do medium Vincenta Waldera, z którym może mieć bardzo szczególną i dziwną relację, ale którego pomoc okazała się niezwykle cenna w przeszłości i wydaje się, że będzie taka sama w tym przypadku, pod warunkiem, że zdołają pokonać swoje osobiste dramaty i skoncentrować się na tym, co muszą zrobić, zanim sprawca zrealizuje swój makabryczny plan.Jak zrozumieliście, książka dotyczy morderstw dzieci, tematu, który sam w sobie jest bardzo trudny zarówno pod względem podejścia, jak i jego przedstawienia na papierze. W pierwszej książce serii, "The Box", ofiary to kobiety, które straciły życie w bardzo brutalny sposób, który autorzy nie wahali się opisać w dość przerażających szczegółach. Tym razem, i słusznie moim skromnym zdaniem, zdecydowali się na łagodniejsze przedstawienie przemocy i okrucieństwa przestępstw, bez stawania się nadmiernie plastycznymi, ale i bez upiększania sytuacji. Wybrali, można by powiedzieć, bardziej emocjonalne oddziaływanie na swoich czytelników, co się opłaciło, ponieważ w centrum wszystkich działań leży najgorszy lęk każdego rodzica - utrata dziecka, a co gorsza, znalezienie go martwego w takich okolicznościach.Fabuła jest wyjątkowo mądra, a jej struktura dobrze skonstruowana i opracowana, z tajemnicą i akcją w harmonii, podczas gdy detale wychodzą na światło dzienne w bardzo organiczny sposób, tak że nie zostawiamy z pustkami czy nieodpowiedzianymi pytaniami, a wszystko wpada na swoje miejsce we właściwym czasie. Chemia między protagonistami jest niezaprzeczalna, jeden dopełnia drugiego dzięki swojej unikalności, ale każdy z nich jako jednostka doskonale pełni swój cel i powód istnienia - Mina jest bardziej pragmatyczna, podczas gdy Vincent jest bardziej duchowy - balansując między pozornie logicznym a pozornie irracjonalnym, które jednak mogą współistnieć w sposób może niełatwy do rozeznania na pierwszy rzut oka, prowokując nas do głębszego poszukiwania niż to, co widać na powierzchni.Kusi mnie, aby porównać "The Box" z "The Sect", ale po dojrzałym namyśle zdecydowałem się tego nie robić, ponieważ obie książki mogą należeć do tego samego uniwersum i mieć pewne wspólne podejście, ale mają dość różne estetyki i w wielu punktach. Skok czasowy między nimi nie jest wcale przypadkowy i działa jako katalizator wielu nadchodzących wydarzeń. Równocześnie osobiste życie głównych postaci, oprócz ich kształtowania, przyczynia się również do kształtowania i ewolucji samej narracji, która mimo bogactwa nie staje się męcząca ani nie robi zwrotu, ale podąża stałym kursem, z napięciami tutaj i tam, gdzie potrzeba, aby dotrzeć do szczytu dramatu, który wraz z finałem przynosi zwrot akcji, którego nie widzieliśmy nadchodzącego i który prawdopodobnie oznacza początek nowej ery. Z pewnością nie możemy się doczekać, aby to zobaczyć!
Rok po wydaniu pierwszego tomu głośnej trylogii - nie daję słowa, że autorzy pozostaną przy swoim pierwotnym planie, ponieważ czasem naciski wydawców na kontynuowanie ich udanych projektów są duże - Camilli Läckberg i Henrika Fexeusa, z protagonistami Miną Dabiri i Vincentem Walderem, którzy zostali przetestowani na wiele sposobów, nadszedł czas, abyśmy wzięli do rąk drugą książkę serii. Już sam opis pozwalał zrozumieć, że tym razem zostaniemy poddani jeszcze większej próbie, a para autorów zdecydowała się zanurzyć w jeszcze ciemniejsze wody, dotykając znacznie bardziej wrażliwych strun.Mina Dabiri, dwa lata po przygodzie, która nas wprowadziła w jej świat, powraca, aby wraz ze swoim zespołem podjąć się kolejnej przerażającej sprawy: zniknięcia małego chłopca z przedszkola w Södermalm w Sztokholmie, która ma wiele i przerażających podobieństw do innego porwania dziecka, które nie miało szczęśliwego zakończenia. Wydarzenia te wydają się wcale nie być przypadkowe, a mroczne siły zdają się otaczać całą tajemnicę, podczas gdy czas ich dusi, jeśli nie chcą dodać imion innych zmarłych dzieci do swoich list. Mina, po raz kolejny, zwróci się o pomoc do medium Vincenta Waldera, z którym może mieć bardzo szczególną i dziwną relację, ale którego pomoc okazała się niezwykle cenna w przeszłości i wydaje się, że będzie taka sama w tym przypadku, pod warunkiem, że zdołają pokonać swoje osobiste dramaty i skoncentrować się na tym, co muszą zrobić, zanim sprawca zrealizuje swój makabryczny plan.Jak zrozumieliście, książka dotyczy morderstw dzieci, tematu, który sam w sobie jest bardzo trudny zarówno pod względem podejścia, jak i jego przedstawienia na papierze. W pierwszej książce serii, ""The Box"", ofiary to kobiety, które straciły życie w bardzo brutalny sposób, który autorzy nie wahali się opisać w dość przerażających szczegółach. Tym razem, i słusznie moim skromnym zdaniem, zdecydowali się na łagodniejsze przedstawienie przemocy i okrucieństwa przestępstw, bez stawania się nadmiernie plastycznymi, ale i bez upiększania sytuacji. Wybrali, można by powiedzieć, bardziej emocjonalne oddziaływanie na swoich czytelników, co się opłaciło, ponieważ w centrum wszystkich działań leży najgorszy lęk każdego rodzica - utrata dziecka, a co gorsza, znalezienie go martwego w takich okolicznościach.Fabuła jest wyjątkowo mądra, a jej struktura dobrze skonstruowana i opracowana, z tajemnicą i akcją w harmonii, podczas gdy detale wychodzą na światło dzienne w bardzo organiczny sposób, tak że nie zostawiamy z pustkami czy nieodpowiedzianymi pytaniami, a wszystko wpada na swoje miejsce we właściwym czasie. Chemia między protagonistami jest niezaprzeczalna, jeden dopełnia drugiego dzięki swojej unikalności, ale każdy z nich jako jednostka doskonale pełni swój cel i powód istnienia - Mina jest bardziej pragmatyczna, podczas gdy Vincent jest bardziej duchowy - balansując między pozornie logicznym a pozornie irracjonalnym, które jednak mogą współistnieć w sposób może niełatwy do rozeznania na pierwszy rzut oka, prowokując nas do głębszego poszukiwania niż to, co widać na powierzchni.Kusi mnie, aby porównać ""The Box"" z ""The Sect"", ale po dojrzałym namyśle zdecydowałem się tego nie robić, ponieważ obie książki mogą należeć do tego samego uniwersum i mieć pewne wspólne podejście, ale mają dość różne estetyki i w wielu punktach. Skok czasowy między nimi nie jest wcale przypadkowy i działa jako katalizator wielu nadchodzących wydarzeń. Równocześnie osobiste życie głównych postaci, oprócz ich kształtowania, przyczynia się również do kształtowania i ewolucji samej narracji, która mimo bogactwa nie staje się męcząca ani nie robi zwrotu, ale podąża stałym kursem, z napięciami tutaj i tam, gdzie potrzeba, aby dotrzeć do szczytu dramatu, który wraz z finałem przynosi zwrot akcji, którego nie widzieliśmy nadchodzącego i który prawdopodobnie oznacza początek nowej ery. Z pewnością nie możemy się doczekać, aby to zobaczyć!
Rok po wydaniu pierwszego tomu głośnej trylogii - nie daję słowa, że autorzy pozostaną przy swoim pierwotnym planie, ponieważ czasem naciski wydawców na kontynuowanie ich udanych projektów są duże - Camilli Läckberg i Henrika Fexeusa, z protagonistami Miną Dabiri i Vincentem Walderem, którzy zostali przetestowani na wiele sposobów, nadszedł czas, abyśmy wzięli do rąk drugą książkę serii. Już sam opis pozwalał zrozumieć, że tym razem zostaniemy poddani jeszcze większej próbie, a para autorów zdecydowała się zanurzyć w jeszcze ciemniejsze wody, dotykając znacznie bardziej wrażliwych strun.Mina Dabiri, dwa lata po przygodzie, która nas wprowadziła w jej świat, powraca, aby wraz ze swoim zespołem podjąć się kolejnej przerażającej sprawy: zniknięcia małego chłopca z przedszkola w Södermalm w Sztokholmie, która ma wiele i przerażających podobieństw do innego porwania dziecka, które nie miało szczęśliwego zakończenia. Wydarzenia te wydają się wcale nie być przypadkowe, a mroczne siły zdają się otaczać całą tajemnicę, podczas gdy czas ich dusi, jeśli nie chcą dodać imion innych zmarłych dzieci do swoich list. Mina, po raz kolejny, zwróci się o pomoc do medium Vincenta Waldera, z którym może mieć bardzo szczególną i dziwną relację, ale którego pomoc okazała się niezwykle cenna w przeszłości i wydaje się, że będzie taka sama w tym przypadku, pod warunkiem, że zdołają pokonać swoje osobiste dramaty i skoncentrować się na tym, co muszą zrobić, zanim sprawca zrealizuje swój makabryczny plan.Jak zrozumieliście, książka dotyczy morderstw dzieci, tematu, który sam w sobie jest bardzo trudny zarówno pod względem podejścia, jak i jego przedstawienia na papierze. W pierwszej książce serii, ""The Box"", ofiary to kobiety, które straciły życie w bardzo brutalny sposób, który autorzy nie wahali się opisać w dość przerażających szczegółach. Tym razem, i słusznie moim skromnym zdaniem, zdecydowali się na łagodniejsze przedstawienie przemocy i okrucieństwa przestępstw, bez stawania się nadmiernie plastycznymi, ale i bez upiększania sytuacji. Wybrali, można by powiedzieć, bardziej emocjonalne oddziaływanie na swoich czytelników, co się opłaciło, ponieważ w centrum wszystkich działań leży najgorszy lęk każdego rodzica - utrata dziecka, a co gorsza, znalezienie go martwego w takich okolicznościach.Fabuła jest wyjątkowo mądra, a jej struktura dobrze skonstruowana i opracowana, z tajemnicą i akcją w harmonii, podczas gdy detale wychodzą na światło dzienne w bardzo organiczny sposób, tak że nie zostawiamy z pustkami czy nieodpowiedzianymi pytaniami, a wszystko wpada na swoje miejsce we właściwym czasie. Chemia między protagonistami jest niezaprzeczalna, jeden dopełnia drugiego dzięki swojej unikalności, ale każdy z nich jako jednostka doskonale pełni swój cel i powód istnienia - Mina jest bardziej pragmatyczna, podczas gdy Vincent jest bardziej duchowy - balansując między pozornie logicznym a pozornie irracjonalnym, które jednak mogą współistnieć w sposób może niełatwy do rozeznania na pierwszy rzut oka, prowokując nas do głębszego poszukiwania niż to, co widać na powierzchni.Kusi mnie, aby porównać ""The Box"" z ""The Sect"", ale po dojrzałym namyśle zdecydowałem się tego nie robić, ponieważ obie książki mogą należeć do tego samego uniwersum i mieć pewne wspólne podejście, ale mają dość różne estetyki i w wielu punktach. Skok czasowy między nimi nie jest wcale przypadkowy i działa jako katalizator wielu nadchodzących wydarzeń. Równocześnie osobiste życie głównych postaci, oprócz ich kształtowania, przyczynia się również do kształtowania i ewolucji samej narracji, która mimo bogactwa nie staje się męcząca ani nie robi zwrotu, ale podąża stałym kursem, z napięciami tutaj i tam, gdzie potrzeba, aby dotrzeć do szczytu dramatu, który wraz z finałem przynosi zwrot akcji, którego nie widzieliśmy nadchodzącego i który prawdopodobnie oznacza początek nowej ery. Z pewnością nie możemy się doczekać, aby to zobaczyć!
Rok po wydaniu pierwszego tomu głośnej trylogii - nie daję słowa, że autorzy pozostaną przy swoim pierwotnym planie, ponieważ czasem naciski wydawców na kontynuowanie ich udanych projektów są duże - Camilli Läckberg i Henrika Fexeusa, z protagonistami Miną Dabiri i Vincentem Walderem, którzy zostali przetestowani na wiele sposobów, nadszedł czas, abyśmy wzięli do rąk drugą książkę serii. Już sam opis pozwalał zrozumieć, że tym razem zostaniemy poddani jeszcze większej próbie, a para autorów zdecydowała się zanurzyć w jeszcze ciemniejsze wody, dotykając znacznie bardziej wrażliwych strun.Mina Dabiri, dwa lata po przygodzie, która nas wprowadziła w jej świat, powraca, aby wraz ze swoim zespołem podjąć się kolejnej przerażającej sprawy: zniknięcia małego chłopca z przedszkola w Södermalm w Sztokholmie, która ma wiele i przerażających podobieństw do innego porwania dziecka, które nie miało szczęśliwego zakończenia. Wydarzenia te wydają się wcale nie być przypadkowe, a mroczne siły zdają się otaczać całą tajemnicę, podczas gdy czas ich dusi, jeśli nie chcą dodać imion innych zmarłych dzieci do swoich list. Mina, po raz kolejny, zwróci się o pomoc do medium Vincenta Waldera, z którym może mieć bardzo szczególną i dziwną relację, ale którego pomoc okazała się niezwykle cenna w przeszłości i wydaje się, że będzie taka sama w tym przypadku, pod warunkiem, że zdołają pokonać swoje osobiste dramaty i skoncentrować się na tym, co muszą zrobić, zanim sprawca zrealizuje swój makabryczny plan.Jak zrozumieliście, książka dotyczy morderstw dzieci, tematu, który sam w sobie jest bardzo trudny zarówno pod względem podejścia, jak i jego przedstawienia na papierze. W pierwszej książce serii, "The Box", ofiary to kobiety, które straciły życie w bardzo brutalny sposób, który autorzy nie wahali się opisać w dość przerażających szczegółach. Tym razem, i słusznie moim skromnym zdaniem, zdecydowali się na łagodniejsze przedstawienie przemocy i okrucieństwa przestępstw, bez stawania się nadmiernie plastycznymi, ale i bez upiększania sytuacji. Wybrali, można by powiedzieć, bardziej emocjonalne oddziaływanie na swoich czytelników, co się opłaciło, ponieważ w centrum wszystkich działań leży najgorszy lęk każdego rodzica - utrata dziecka, a co gorsza, znalezienie go martwego w takich okolicznościach.Fabuła jest wyjątkowo mądra, a jej struktura dobrze skonstruowana i opracowana, z tajemnicą i akcją w harmonii, podczas gdy detale wychodzą na światło dzienne w bardzo organiczny sposób, tak że nie zostawiamy z pustkami czy nieodpowiedzianymi pytaniami, a wszystko wpada na swoje miejsce we właściwym czasie. Chemia między protagonistami jest niezaprzeczalna, jeden dopełnia drugiego dzięki swojej unikalności, ale każdy z nich jako jednostka doskonale pełni swój cel i powód istnienia - Mina jest bardziej pragmatyczna, podczas gdy Vincent jest bardziej duchowy - balansując między pozornie logicznym a pozornie irracjonalnym, które jednak mogą współistnieć w sposób może niełatwy do rozeznania na pierwszy rzut oka, prowokując nas do głębszego poszukiwania niż to, co widać na powierzchni.Kusi mnie, aby porównać "The Box" z "The Sect", ale po dojrzałym namyśle zdecydowałem się tego nie robić, ponieważ obie książki mogą należeć do tego samego uniwersum i mieć pewne wspólne podejście, ale mają dość różne estetyki i w wielu punktach. Skok czasowy między nimi nie jest wcale przypadkowy i działa jako katalizator wielu nadchodzących wydarzeń. Równocześnie osobiste życie głównych postaci, oprócz ich kształtowania, przyczynia się również do kształtowania i ewolucji samej narracji, która mimo bogactwa nie staje się męcząca ani nie robi zwrotu, ale podąża stałym kursem, z napięciami tutaj i tam, gdzie potrzeba, aby dotrzeć do szczytu dramatu, który wraz z finałem przynosi zwrot akcji, którego nie widzieliśmy nadchodzącego i który prawdopodobnie oznacza początek nowej ery. Z pewnością nie możemy się doczekać, aby to zobaczyć!
Drugi tom serii "Mentalista" nie zawodzi. Znów spotykamy się z uwielbianą postacią mentalisty, który musi rozwiązać nową, intrygującą zagadkę. Odpowiednie tempo i dobrze zbudowane napięcie sprawiają, że "Kult" to lektura, od której trudno się oderwać.