PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

All-American Ads of the 2000s wer. angielska Książka

All-American Ads of the 2000s wer. angielska
103,59 zł
139,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-06-24
Wydawnictwo: Taschen
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: 1
Liczba stron: 640
Rok wydania: 2025
Zobacz więcej
103,59 zł

Post-9/11, America’s sense of invincibility was shaken. The dotcom bubble had burst, there was war with Iraq, and eco-angst was becoming mainstream, as evidenced by impressive sales of the Toyota Prius. For escapism, self-expression, and even romantic connection, America turned to tech.

Geeks were the new superheroes, and the iPod and iPhone reigned supreme, both commercially and creatively. Social media began its unstoppable rise, with MySpace and Facebook pushing brands to get more interactive with consumers. Prestige dramas—The Sopranos, Mad Men, and Breaking Bad—populated the small screen, while Netflix swapped mailing DVDs for streaming content, the reality TV star was born, and Paris Hilton decreed, “That’s hot!”.

Amazon and eBay threatened the cultural centrality of the shopping mall, and every famous name from Michael Jordan to Madonna could be found on scotch, sneakers, and scents. Health and wellness fueled the growth of brands like Whole Foods and Lululemon, and consumers increasingly valued experiences, ethics, and personalization. Featuring 10 chapters covering the full range of advertising, from food and fashion to entertainment, business, travel, and automobiles—with special mentions for the worst as well as the best—All-American Ads of the 2000s captures a time when ads still had the power to sell products and dreams in the millions, but mirrored a nation in the midst of profound transition.

Szczegółowe informacje na temat książki All-American Ads of the 2000s wer. angielska

Wydawnictwo: Taschen
EAN: 9783836568029
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: 1
Liczba stron: 640
Rok wydania: 2025
Data premiery: 2025-04-16

Podobne do All-American Ads of the 2000s wer. angielska

Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Zapowiedź
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki All-American Ads of the 2000s wer. angielska

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość