PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra Raja Rajamannar Książka

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra
45,99 zł
69,99 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Znak Literanova
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: I
Liczba stron: 288
Format: 155x235
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej
45,99 zł

DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE

Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.

Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.

Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.

Dzięki tej książce dowiesz się:

· jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;

· jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;

· jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;

· jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;

· jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.

Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Wydawnictwo: Znak Literanova
EAN: 9788383670157
Autor: Raja Rajamannar
Tłumaczenie: Tomasz Macios
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: I
Liczba stron: 288
Format: 155x235
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-04-24
Język wydania: polski
Język oryginału: angielski
Podmiot odpowiedzialny: Społeczny Instytut Wydawniczy Znak Sp. z o.o.
Tadeusza Kościuszki 37
30-105 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Nowość

Oceny i recenzje książki Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Średnia ocen:
7.83 /10
Liczba ocen:
4
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość