W świecie Islamu Przewodnik dla turystów

Zbigniew Mielczarek

W świecie Islamu Przewodnik dla turystów

Oprawa miękka
Liczba stron: 334
Wydawnictwo: DM Sorus
33,91

28,25 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-29

 

Sięgnij po tę książkę, żeby poznać pięć filarów wiary islamskiej, zweryfikować stereotypy i mity, zrozumieć skomplikowane relacje polityczne i podziały religijne. Zobacz, jak faktycznie wygląda sytuacja kobiet w społeczeństwach krajów arabskich. Zachwyć się bogatym światem literatury, muzyki i filmu.

Z poradnika dowiesz się więcej nie tylko na temat gastronomii czy bezpieczeństwa, ale poznasz też podstawowe zasady savoir-vivre. Czy wszędzie można swobodnie robić zdjęcia? W jaki sposób zachować się przy stole podczas wspólnego posiłku? Jak się ubrać na wycieczkę po mieście i na zwiedzanie? Czy autostop jest dobrym sposobem na przemieszczanie się?

Ruszysz z nami na tę fascynującą wyprawę?

Zbigniew Mielczarek – związany zawodowo ze światem islamu od lat 70. Doświadczony pilot wycieczek zagranicznych, pasjonat podróży. Autor przewodnika po Iranie nagrodzonego Nagrodą Magellana za rok 2018. Odwiedził 75 krajów świata, w tym muzułmańskie – Albanię, Algierię, Azerbejdżan, Egipt, Iran, Indonezję, Jordanię, Kazachstan, Kirgistan, Liban, Libię, Maroko, Malezję, Senegal, Syrię, Tadżykistan, Tunezję, Turcję i Uzbekistan. Owocem zebranych doświadczeń jest niniejszy przewodnik.

Autor podejmuje próbę opisu podstawowych zasad religii muzułmańskiej, zestawiając je z najczęstszymi problemami spotykającymi turystów w tej części świata. Nie stara się wartościować żadnego z systemów religijnych, tłumacząc jedynie przyczyny występujących konfliktów kulturowych i wskazując sposoby ich unikania.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem