– KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!
Konto

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych Książka

UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych
48,58 zł
79,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 392
Format: 15.8x23.5cm
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej
48,58 zł
UX writing, choć jest terminem angielskim, na dobre rozgościł się w polskiej rzeczywistości projektowania doświadczeń. Treści związane z produktami istniały zawsze i we wszystkich kanałach. Jednak nigdy dotąd nie miały szansy być tak dobre, jak obecnie. Osoby wyspecjalizowane w tej dziedzinie sprawiają, że z oprogramowania można korzystać z pełnym zrozumieniem i może nawet zadowoleniem.

Tworzenie treści dla aplikacji wydaje się trudne ― i trochę tak jest. Jednak z właściwym wsparciem, na przykład takim jak ten poradnik, odpowiednio zadbasz o ludzkie emocje przy użyciu słów i klarownych komunikatów. Kto wie, może nabierzesz w tej sztuce takiej biegłości, że UX writing stanie się Twoim sposobem na zawodowe życie?

Uwaga! Ten poradnik powstał specjalnie z myślą o polskich realiach i tekstach polskojęzycznych, jednak większość zawartych tu wskazówek, o ile nie dotyczą stricte gramatyki polskiej, można bez problemu zastosować do produktów anglojęzycznych czy innych z kręgu kultury zachodniej.

Wojciech Aleksander — trener UX writingu, projektant i strateg treści. Od 2000 roku zmienia oblicze cyfrowego świata, starając się nadawać mu coraz bardziej ludzki wymiar. W swojej karierze działał w wielu specjalnościach — od redaktora serwisu internetowego, przez tworzenie dokumentacji technicznej i architektury informacji, po projektowanie interakcji, audyty użyteczności i dostępności. Długoterminowo wspierał produkty z dziedziny healthcare, bankowości, analizy danych, marketingu i e-commerce, oprogramowania serwerowego, monitorowania sieci, a także edukacji. Oprócz tego jako mentor społecznie wspiera projekty wspomagające start i przebranżowienie osób na początku lub rozdrożu kariery (na przykład w ramach programów Tech Leaders – Women in Technology, Global Service Jam). Z wykształcenia anglista i informatyk. Prywatnie miłośnik sztuk wizualnych (między innymi street artu) i kuchni koreańskiej.

Szczegółowe informacje na temat książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788383222400
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 392
Format: 15.8x23.5cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 2024-01-18
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Inne książki z kategorii Marketing

Oceny i recenzje książki UX writing. Moc języka w produktach cyfrowych

Średnia ocen:
7.33 /10
Liczba ocen:
24
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.