PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji Adrian Andrzejczyk Książka

Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji
43,57 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2024
Zobacz więcej
43,57 zł
Jak korzystać z pozyskanych danych przy tworzeniu kampanii marketingowej?

Data driven marketing jest koncepcją odnoszącą się bezpośrednio do używania statystyk, faktów i obiektywnych informacji w marketingu. Te precyzyjne, ukierunkowane działania mają pomóc w podejmowaniu lepszych decyzji, optymalizacji procesów czy ― idąc tropem marketingu 5.0 ― zastosowaniu AI jako wsparcia, jak również naśladowaniu pracy samych marketingowców. W efekcie marketing staje się efektywniejszy, co bezpośrednio pozytywnie wpływa na wyniki przedsiębiorstwa.

Sam termin data driven marketing jest bardzo obszerny, mieszczą się w nim wszystkie pojęcia wspólne dla marketingu i analityki danych. Autor książki stara się zgłębić najważniejsze z nich i pokazać:

Jak skuteczny może być marketing bazujący na danych?Na czym bazują techniki analizy danych?Dlaczego w marketingu online warto sięgać po narzędzia oferowane przez Google?Które z nich są szczególnie przydatne w marketingowej analizie danych?Jakimi rozwiązaniami można ewentualnie zastąpić narzędzia Google?

Szczegółowe informacje na temat książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788383227283
Autor: Adrian Andrzejczyk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 304
Rok wydania: 2024
Data premiery: 2024-07-02
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Data driven marketing. O logicznym podejściu do podejmowania decyzji

Średnia ocen:
8.00 /10
Liczba ocen:
5
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość