PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>
Konto

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją Książka

Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją
57,67 zł
70,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-09-09
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 364
Format: 16.2x23.7cm
Rok wydania: 2012
Zobacz więcej

Kup w zestawie

57,67 zł
Podręcznik obejmuje wiedzę z zakresu badań marketingowych. Autorzy przedstawili: istotę i znaczenie badań marketingowych; przygotowanie badania marketingowego; gromadzenie danych pomiarowych i budowę instrumentu pomiarowego; realizację badania marketingowego i prezentację jego wyników; stosowanie statystyki w badaniach marketingowych; wykorzystanie internetowych badań marketingowych w zarządzaniu organizacją; międzynarodowe badania marketingowe. Podręcznik uzupełniają opisy studiów przypadków, co pozwala ugruntować wiedzę i przygotować się do samodzielnego zaprojektowania i realizacji badania marketingowego. Podręcznik jest przeznaczony dla studentów zarządzania w wyższych uczelniach różnych typów.

Szczegółowe informacje na temat książki Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320820249
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 364
Format: 16.2x23.7cm
Rok wydania: 2012
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE SP. AKCYJNA
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
PL

Podobne do Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Oceny i recenzje książki Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.