Berta, zdolna graficzka, pracuje w Gamedavie i tworzy przestrzenie gier komputerowych. Trochę tęskni za klasycznym malarstwem, ale nowy projekt wciąga ją całkowicie: zespół tworzy grę osadzoną w przeszłości Słowian, wśród postaci z podań i legend. Świat, w którym można mieć kilka istnień, zdobywać skarby?i pokonywać?zło. Kraina Wenetów powstaje w warszawskim wieżowcu?i wymaga?od swoich twórców odcięcia się?od realnego świata… Prawdziwe życie też stawia swoje wyzwania: Berta kocha i jest kochana, ma narzeczonego i wspaniałych rodziców, szykuje się do ślubu, ale dręczy ją niepokój. Coś nie pozwala jej ułożyć spokojnie spraw i emocji. Z kim innym mieszka, kto inny pojawia się w snach i ratuje ja z opresji.?Akcja gry i życia toczą się?równolegle. Różnią je realia, postacie, ale marzenia i uczucia są takie same. W obu światach trzeba dokonywać wyborów i gra zawsze toczy?się?o miłość. W obu odkrywają się kolejne tajemnice.? Najważniejsza z nich dotyczy?narodzin Berty i największą niespodzianką jest dla niej samej.
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem