PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie? Verne Harnish Książka

Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?
66,75 zł
89,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 280
Format: 27.6x15.6
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej
Bestsellerowy podręcznik do rozwoju biznesu,tlumaczony na języki z całego świata, zdobywca wielu nagród, po raz pierwszy w Polsce! Scaling Up, czyli Rockefeller 2.0 to zaktualizowane i uzupełnione wydanie klasycznego już Mastering the Rockefeller Habits. Verne Harnish i ekipa Gazelles wykorzystują strategiczne, ponad trzydziestoletnie doświadczenie, by pokazać, jak w odpowiedni sposób rozwinąć swój biznes. Książka podzielona została na cztery główne części przedstwaijące główe obszaray decyzyjne scalingu: - ludzie, - strategia, - realizacja, - pieniądze. Harnish na pierwszy plan wysuwa relację między pracownikami a zarządem. Pokazuje, w jaki sposób przygotować strategię i jak zabrać się do jej realizacji, by na koniec opowiedzieć o wyzwaniach finansowych związanych ze skalowaniem biznesu. Wszystko to w oparciu o praktyczne narzędzia, jak Jednostronicowy Plan Strategiczny, z którego skorzystało już 40 tysięcy firm na całym świecie, które ułatwią wprowadzenie kolejnych zmian w firmie. Autor przechodzi od razu do sedna, już od pierwszych stron ucząc czytelnika nawyków Rockefellera. Obowiązkowa pozycja dla wszystkich, którzy chcą przeskalować swój biznes lub dowiedzieć się, jak urosnąć i nie stracić.

Szczegółowe informacje na temat książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301201371
Autor: Verne Harnish
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 280
Format: 27.6x15.6
Rok wydania: 2020
Data premiery: 2018-11-20
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Bestseller

Inne książki Verne Harnish

Inne książki z kategorii Podręczniki akademickie

Oceny i recenzje książki Scaling Up. Dlaczego niektóre firmy odnoszą sukces, a inne nie?

Średnia ocen:
7.61 /10
Liczba ocen:
38
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

01/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Jedna z najbardziej niesamowitych książek o biznesie! Pozycja ta to absolutny MUST READ dla wszystkich, zainteresowanych obszarem szeroko pojętego zarządzania, oraz każdy przedsiębiorca, który chce zrobić krok do przodu i poprawić wyniki swojej firmy :) Uważam, że pozycja warta swojej ceny, oraz warta wysiłku, aby ją przeczytać. Otzrymujemy rzetelne i, co najażniejsze, skuteczne porady, na temat tego, jak zarabiać pieniądze. Ja to kupuje!

01/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Warto przeczytać. Wiele dobrych rad i ciekawych praktyk dla przedsiębiorców. Jedna z tych książek, która powodują, że zaczyna dostrzegać się rzeczy wcześniej niezauważalne. Absolutne detale...a no właśnie te detale są tak paradoksalnie ważne :) Polecam gorąco! 

01/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Bardzo przydatna książka, szczególnie dla tych, którzy chcą założyć własną firmę lub już ją posiadają, ale chcą ją ulepszyć. Nie bez powodu zgarnęła tyle prestiżowych nagród.Najbardziej podobały mi się przykłady odnoszących sukcesy firm i sposób prowadzenia biznesu. Z tej książki można nauczyć się wielu interesujących rzeczy. Nigdy wcześniej nie myślałam, że relaje na linii pracownik-szef, a nawet pracownik-pracownik są tak ważne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Pozycja pana Harnisha jest w mojej TOP 10 najlepszych ksiażek obiznesie :)  

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Bardzo przydatna książka, szczególnie dla tych, którzy chcą założyć własną firmę lub już ją posiadają, ale chcą ją ulepszyć. Nie bez powodu zgarnęła tyle prestiżowych nagród.Najbardziej podobały mi się przykłady odnoszących sukcesy firm i sposób prowadzenia biznesu. Z tej książki można nauczyć się wielu interesujących rzeczy. Nigdy wcześniej nie myślałam, że relaje na linii pracownik-szef, a nawet pracownik-pracownik są tak ważne dla funkcjonowania przedsiębiorstwa. Pozycja pana Harnisha jest w mojej TOP 10 najlepszych ksiażek obiznesie :)  

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Warto przeczytać. Wiele dobrych rad i ciekawych praktyk dla przedsiębiorców. Jedna z tych książek, która powodują, że zaczyna dostrzegać się rzeczy wcześniej niezauważalne. Absolutne detale...a no właśnie te detale są tak paradoksalnie ważne :) Polecam gorąco! 

25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Jedna z najbardziej niesamowitych książek o biznesie! Pozycja ta to absolutny MUST READ dla wszystkich, zainteresowanych obszarem szeroko pojętego zarządzania, oraz każdy przedsiębiorca, który chce zrobić krok do przodu i poprawić wyniki swojej firmy :) Uważam, że pozycja warta swojej ceny, oraz warta wysiłku, aby ją przeczytać. Otzrymujemy rzetelne i, co najażniejsze, skuteczne porady, na temat tego, jak zarabiać pieniądze. Ja to kupuje!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość