PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>
Konto

Moc immersji Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność Książka

Moc immersji Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność
56,93 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 220
Format: 14.8x21.0cm
Rok wydania: 2025
Zobacz więcej
56,93 zł
Dlaczego płaczemy na filmach, których zakończenie znamy na pamięć? Dlaczego jedne reklamy przykuwają nas do ekranu, a inne przewijamy bez wahania? Dlaczego niektóre chwile zostają z nami na lata, choć większość ulatuje w niepamięć? Paul J. Zak, neurobiolog, który doradzał rządom i gigantom z listy Fortune 50, odkrywa sekret tworzenia doświadczeń, których ludzie pragną i które zmieniają życie. To nie magia ani talent wybranych. To nauka, która pozwala zmierzyć, co naprawdę porusza nasz mózg i serce. Dzięki tej książce dowiesz się: dlaczego nasze mózgi łakną niezwykłych przeżyć, jak tworzyć reklamy, szkolenia, filmy i lekcje, które zapadają w pamięć, co sprawia, że treści stają się niezapomniane i przyciągają ludzi, jak zdobyć klientów, którzy chcą wracać i polecać Cię innym, oraz w jaki sposób zamienić codzienność w pasmo chwil, które naprawdę dają szczęście. To przewodnik dla tych, którzy chcą przestać zgadywać, co działa na ludzi, i zacząć świadomie tworzyć doświadczenia, które porywają i zostają w sercu - w marketingu, edukacji, biznesie i życiu.

Szczegółowe informacje na temat książki Moc immersji Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
EAN: 9788301242985
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: 1
Liczba stron: 220
Format: 14.8x21.0cm
Rok wydania: 2025
Data premiery: 2025-07-29
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe PWN S.A.
ul. Gottlieba Daimlera 2
02-460 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Moc immersji Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Moc immersji Jak projektować doświadczenia, które angażują, zapadają w pamięć i budują lojalność

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Zapowiedź
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller

Nowości

Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.