PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Marketing terytorialny Miasto i region na rynku Andrzej Szromnik Książka

Marketing terytorialny Miasto i region na rynku
89,88 zł
99,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy w poniedziałek.
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: piąte
Liczba stron: 548
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020
Zobacz więcej
89,88 zł
W książce w sposób systematyczny przedstawiono problematykę marketingu jednostek przestrzenno-administracyjnych oraz zakres i sposoby wykorzystania koncepcji marketingowych w odniesieniu do strategii rozwoju miast i regionów. Autor kompleksowo omawia specyfikę marketingu jednostki osadniczej i marketingowe podejście w zarządzaniu miastami i regionami, a także główne problemy funkcjonowania współczesnych miast konkurujących z innymi o dostęp do deficytowych czynników rozwojowych. Dużo uwagi poświęca również zasadom i procedurom budowy marketingowych strategii pozyskiwania i utrzymywania rynków wewnętrznych i zewnętrznych. W piątym wydaniu książki czytelnik znajdzie omówienie zagadnień dotyczących: - marketingowej strategii city placement (promocja miasta w filmie), - koncepcji kreowania i rozpowszechniania idei w marketingu miast i regionów, - strategii ekspansji terytorialnej szkół wyższych w międzynarodowej przestrzeni edukacyjnej, - marketingowych działań w zakresie pozyskiwania kwalifikowanej siły roboczej przez regiony wiedzy, - strategii pozycjonowania miast i regionów z uwzględnieniem warunków oraz procedur operacyjnych, - marketingowego podejścia do lokalizacji obiektów handlowych.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
EAN: 9788326495359
Autor: Andrzej Szromnik
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: piąte
Liczba stron: 548
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2020
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Inne książki Andrzej Szromnik

Oceny i recenzje książki Marketing terytorialny Miasto i region na rynku

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość