– KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!
Konto

Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia Książka

Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia
38,31 zł
52,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy 2025-09-17
Wydawnictwo: edu-Libri
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej

Kup w zestawie

38,31 zł
Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę. Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Wydawnictwo: edu-Libri
EAN: 9788363804749
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2023
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: edu-Libri Dorota Ostrowska-Fur
Zalesie 15
30-384 Kraków
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Oceny i recenzje książki Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.