PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie Bylok Felicjan Książka

Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie
24,75 zł
33,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Śląsk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 266
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2016
Zobacz więcej
Biorąc pod uwagę złożoność zjawiska konsumpcji i potrzebę interdyscyplinarnego podejścia przy jego badaniu w niniejszej monografii zamierzam skoncentrować się na następujących celach poznawczych. Po pierwsze – chciałbym ukazać konsumpcję jako zjawisko społeczne i wynikające stąd implikacje praktyczne dla funkcjonowania jednostki i społeczeństwa. Po drugie – wskazać na perspektywę kulturowego kontekstu konsumpcji, jako propozycji badawczej. Po trzecie – ukazać złożoność socjologicznych uwarunkowań konsumpcji. Po czwarte – ukazać powiązania między konsumentem, konsumpcjonizmem a społeczeństwem konsumpcyjnym. Wreszcie po piąte – wskazać na najważniejsze kierunki rozwoju konsumpcji i jej ograniczenia. Przedstawiony zakres tematyczny i sformułowane cele wyznaczają problematykę badawczą, którą ilustrują następujące pytania badawcze: jakie przesłanki decydują o charakterze kategorii społeczno-ekonomicznej konsumenta? Co zdecydowało o przeistoczeniu się „spożywców” w kategorię konsumentów? W jaki stopniu czynniki społeczne i kulturowe wpłynęły na rozwój konsumpcji? Jakie uwarunkowania wpłynęły na rozwój społeczeństwa konsumpcyjnego? W jakim stopniu konsumpcjonizm stał się dominującą ideologią społeczeństwa konsumpcyjnego? Jakie są granice rozwoju konsumpcji?

Szczegółowe informacje na temat książki Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

Wydawnictwo: Śląsk
EAN: 9788371647680
Autor: Bylok Felicjan
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 266
Format: 16.0x23.0cm
Rok wydania: 2016
Język wydania: polski

Podobne do Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Konsumpcja konsument i społeczeństwo konsumpcyjne we współczesnym świecie

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.