Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020

Pataj Magdalena

Kampanie społeczne promujące zdrowie w Polsce w latach 1989-2020

Oprawa miękka
Liczba stron: 382
Wydawnictwo: UMCS
30,17

28,53 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

42,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Monografia ukazuje (...) nie tylko złożoność i multidyscyplinarność rozumienia zdrowia oraz specyfiki jego promocji, ale także wyjaśnia zagadnienia związane z marketingiem społecznym i kampaniami społecznymi, a przede wszystkim pozwala na zapoznanie się z polskimi kampaniami społecznymi promującymi zdrowie tworzonymi przez instytucje publiczne, organizacje społeczne i podmioty komercyjne. (...) Jestem przekonana, że spotka się z zainteresowaniem badaczy reprezentujących różne dyscypliny naukowe oraz twórców kampanii społecznych, będzie mogła również być wykorzystywana w dydaktyce akademickiej. Dla teoretyków zajmujących się zagadnieniami związanymi z promocją zdrowia może stać się cenną podstawą do analiz porównawczych, a dla praktyków tworzących kampanie – źródłem wiedzy o aktualnych trendach w tej dziedzinie.

Z recenzji prof. Katarzyny Pokornej-Ignatowicz

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem