Konto

Marketing 4.0 Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Ivan Setiawan Książka

Marketing 4.0
Chwilowo niedostępny
33,68 zł
44,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: MT Biznes
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 184
Format: 15.8x23.2
Rok wydania: 2021
Zobacz więcej

Podobne do Marketing 4.0

Ponowne spotkanie trójki liderów: Philipa Kotlera, Hermawana Kartajaya i Iwana Setiawana z MarkPlus Inc.. W treści książki znajdziemy próby użycia nowoczesnych technologii do zbadania kim są konsumenci i czym się kierują przy wyborze produktu. Marketing 4.0 przedstawia nowy podział kroków prowadzących do zakupu. Do tej pory wyróżniane były: rozbudzanie świadomości, przykucie uwagi, zadawanie pytań oraz działanie. Wszystko to rozszerzone zostało o orędownictwo. Nowe, ciekawe zjawisko nie zostało jeszcze w pełni przeanalizowane. Książka Marketing 4.0 to kopalnia wiedzy, która w kompleksowy sposób przedstawi Ci wszystkie niezbędne informacje, rozbudzające Twoje zainteresowania. Po przeczytaniu zdobędziesz wiedzę z zakresu: - wykorzystania big data do poznania konsumentów, w tym trzech wiodących grup, a więc młodzieży, kobiet i netizenów - zrozumienia jak wielki wpływ na konsumentów ma rynek cyfrowy Warto poznać fenomen sprzedaży i promocji internetowej, by zwiększyć swój potencjał i przez to także zyski. W książce znajdziecie opis procesu oraz metod jak przejść z marketingu tradycyjnego do cyfrowego. *** Świat technologii wprost pędzi, a każda zmiana przyspiesza kolejną. To niezwykle ważne, aby marketerzy działający w takim otoczeniu mieli jakiś pułap startowy i punkt odniesienia, by móc posuwać się do przodu. Marketing 4.0 jest właśnie tego rodzaju punktem startowym, a także bezcennym źródłem informacji i pomysłów dla każdego, kto próbuje kształtować i zrozumieć cyfrową i mobilną przyszłość. Howard Tullman, dyrektor zarządzający Chicagoland Entrepreneurial Center/1871 *** Internet i informatyzacja świata radykalnie odmieniły marketing. Ta książka otwiera nam oczy na to, jak powinien wyglądać marketing nowej ery. Herman Simon, założyciel i przewodniczący Simon-Kucher & Partners *** Phil Kotler trzyma rękę na pulsie i zawsze wie, co nowego słychać w marketingu. Nikt nie może się z nim równać. Jego zdolność do identyfikowania i interpretowania nowych trendów w marketingu jest zadziwiająca. Dzięki książce Marketing 4.0 Kotler i pozostali współautorzy torują ścieżkę do sukcesu w nowej erze. To bez wątpienia książka, którą musicie w tym roku przeczytać. Kevin Lane Keller, profesor marketingu, Tuck School of Business *** Wspaniały przewodnik po transformacjach, które już się dokonują i stanowią wyzwanie dla dotychczasowych praktyk marketingowych. Zdezorientowani marketerzy nauczą się, jak radzić sobie ze zmianami w układzie sił i wykorzystać możliwości, jakie daje era cyfrowa, by wszystko zaczęło działać na ich korzyść. George S. Day, profesor emeritus, Wharton School przy University of Pennsylvania

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing 4.0

Wydawnictwo: MT Biznes
EAN: 9788380871908
Autor: Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Ivan Setiawan
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 184
Format: 15.8x23.2
Rok wydania: 2021
Podmiot odpowiedzialny: MT Biznes sp z o.o.
Jutrzenki 118
02-230 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Metody dostawy

Typ wysyłki Do 298,99 zł Od 299,00 zł
Automat GLS Punkt GLS
Automat GLS Punkt GLS
7,99 zł 0,00 zł
Poczta Polska Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka DPD Pickup
Poczta Polska Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka DPD Pickup
10,99 zł 0,00 zł
Kurier GLS
Kurier GLS
12,99 zł 0,00 zł
Poczta Polska - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
Poczta Polska - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
14,99 zł 0,00 zł
InPost Paczkomat 24/7
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł 0,00 zł
Płatność przy odbiorze +5 zł +5 zł
Typ wysyłki
Partnerskie punkty odbioru
do 29,98 zł do 59,99 zł od 60,00 zł
Gdańsk
Gdańsk – ul. Kartuska 195 A/12 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gdańsk – ul. Obrońców Wybrzeża 3A lok U5A 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Bydgoszcz
Bydgoszcz – Jerzego Rupniewskiego 11 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Białystok
Białystok – ul. Legionowa 9/1/lok. 29 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Białystok – ul. Warszawska 79 lok. 6 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Częstochowa
Częstochowa – Fonte ul. Jasnogórska 48/1 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Częstochowa – ul. Michałowskiego 11/13 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gdynia
Gdynia – ul. Krasickiego 10 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski – ul. Garbary 18 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków
Kraków – Przejście podz. Rakowicka i Wita Stwosza 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Mitery 8 (obok Kalwaryjskiej) 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – Nowa Huta, Os. Teatralne 33a 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Urzędnicza 30/Lokal 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Witosa 39 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Olsztyn
Olsztyn – Punkt Partnerski WIN-CIN ul. Jagielończyka 38 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Poznań
Poznań – Głogowska 60 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Rzeszów
Rzeszów – ul. Podwisłocze 2B/3 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Wrocław
Wrocław – ul. Tęczowa 25 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Wrocław – Tadeusza Kościuszki 49 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa
Warszawa – ul. Ogrodowa 13/29 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – al. Jana Pawła II 61/226 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – al. Niepodległości 76/78/111 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – ul. Ratuszowa 11 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kłaj
Kłaj – KŁAJ 650/7 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Skawina
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Lublin
Lublin – ul. Nadbystrzycka 39 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Łódź
Łódź – Plac Barlickiego BOKS 135 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Ząbki
Ząbki – ul. Hugona Kołłątaja 8A 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł

Inne książki Philip Kotler, Hermawan Kartajaya, Ivan Setiawan

Inne książki z kategorii Marketing

Oceny i recenzje książki Marketing 4.0

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Anna Cieślik 16/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Philip Kotler to autor, którego zna chyba każdy student kierunku marketing, zarządzanie czy biznes. Jest to nasza wyrocznia. Wystarczy przeczytać jego książki by wiedzieć wszystko. Nie ważne ile lat temu wysnute zostały rozważania naukowca, to w każdej sytuacji są one aktualne. Nie wiem jak ten człowiek to robi i jak długo musiał zdobywać tę wiedzę. Polecam każdemu studentowi, ja gładko przechodziłam przez wszystkie egzaminy, dzięki niej. 

Patryk Stasiuk 16/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Książka stworzona przez największych tego świata. Dzielą się wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Książka jest trudna, ale czyta się ją dobrze, jeżeli interesują was rzeczy związane z prowadzeniem oraz promowaniem swojego biznesu.

Eryk Adamczyk 16/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Philipa Kotlera, a więc jednego z autorów kojarzę dzięki książkce "Marketing" uznawanej za biblię marketingu. Czy słusznie? Oj tak! Chociaż książki nie należą do łatwych jest to jednak wiedza specjalistyczna, to warto. Autorzy nie opierają się na wiedzy teoretycznej. W praktyce sprawdzili różne style zarządzania, tak by finalnie przedstawić nam ich wady i zalety. Pokazać jak wprowadzane są nowe technologię i jak robić to prawidłowo, by przedsiębiorstwo zdobywało jak największe zyski.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Philipa Kotlera, a więc jednego z autorów kojarzę dzięki książkce "Marketing" uznawanej za biblię marketingu. Czy słusznie? Oj tak! Chociaż książki nie należą do łatwych jest to jednak wiedza specjalistyczna, to warto. Autorzy nie opierają się na wiedzy teoretycznej. W praktyce sprawdzili różne style zarządzania, tak by finalnie przedstawić nam ich wady i zalety. Pokazać jak wprowadzane są nowe technologię i jak robić to prawidłowo, by przedsiębiorstwo zdobywało jak największe zyski.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Książka stworzona przez największych tego świata. Dzielą się wiedzą i zdobytym doświadczeniem. Książka jest trudna, ale czyta się ją dobrze, jeżeli interesują was rzeczy związane z prowadzeniem oraz promowaniem swojego biznesu.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Philip Kotler to autor, którego zna chyba każdy student kierunku marketing, zarządzanie czy biznes. Jest to nasza wyrocznia. Wystarczy przeczytać jego książki by wiedzieć wszystko. Nie ważne ile lat temu wysnute zostały rozważania naukowca, to w każdej sytuacji są one aktualne. Nie wiem jak ten człowiek to robi i jak długo musiał zdobywać tę wiedzę. Polecam każdemu studentowi, ja gładko przechodziłam przez wszystkie egzaminy, dzięki niej. 

Bestsellery

Z tego samego wydawnictwa

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.