Powiedz nam, co myślisz!
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zaloguj się, aby dodać opinię
Ewelina Gąsiorowska
20/06/2022
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
„Filipa- kotka ratownik". W tej książęce z poziomu C poznajemy Mia. Dziewczynkę, która czuje się samotna, ponieważ jest chora na cukrzyce. Z chorobą wiążą się pewne ograniczenia, których nie rozumieją rówieśnicy. Pewnego dnia rodzice zabierają Mia do schroniska. Dziewczynka wybiera kota, który nie jest rasowy, a zwykłego dachowca o imieniu Filipa. Dlaczego kotka jest nazywana ratownikiem i zna ją cały świat?Książeczka opatrzona jest przepięknymi ilustracjami, które pomagają zrozumieć czytany tekst. Dzieci w łatwy sposób przyswajają sobie litery, słowa i zdania. Na końcu książeczki znajdują się pytania kontrolne, które sprawdzają rozumienie tekstu czytanego oraz naklejki, które urozmaicają naukę czytania. Znajduje się tutaj słowniczek terminów związanych z cukrzycą. Książeczki poruszają również temat emocji. Każdy z nas odczuwa takie uczucia jak smutek, samotność, radość. Można więc porozmawiać z dziećmi o tych uczuciach.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
„Filipa- kotka ratownik". W tej książęce z poziomu C poznajemy Mia. Dziewczynkę, która czuje się samotna, ponieważ jest chora na cukrzyce. Z chorobą wiążą się pewne ograniczenia, których nie rozumieją rówieśnicy. Pewnego dnia rodzice zabierają Mia do schroniska. Dziewczynka wybiera kota, który nie jest rasowy, a zwykłego dachowca o imieniu Filipa. Dlaczego kotka jest nazywana ratownikiem i zna ją cały świat?Książeczka opatrzona jest przepięknymi ilustracjami, które pomagają zrozumieć czytany tekst. Dzieci w łatwy sposób przyswajają sobie litery, słowa i zdania. Na końcu książeczki znajdują się pytania kontrolne, które sprawdzają rozumienie tekstu czytanego oraz naklejki, które urozmaicają naukę czytania. Znajduje się tutaj słowniczek terminów związanych z cukrzycą. Książeczki poruszają również temat emocji. Każdy z nas odczuwa takie uczucia jak smutek, samotność, radość. Można więc porozmawiać z dziećmi o tych uczuciach.