PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>
Konto

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie Perspektywa humanistyczna Bolesław Goranczewski Książka

Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie Perspektywa humanistyczna
23,63 zł
31,50 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Scholar
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 232
Format: 16.4x23.6
Rok wydania: 2018
Zobacz więcej

Podobne do Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie Perspektywa humanistyczna

Niepodważalną wartością książki jest przeprowadzenie bardzo solidnego (…) i krytycznego przeglądu dorobku naukowego związanego z badaniami klienta wewnętrznego oraz organizacyjnych zachowań obywatelskich. (…) Przeprowadzone badania pozwoliły Autorowi zidentyfikować występujące w organizacjach współzależności pomiędzy obu badanymi kategoriami naukowymi związanymi z upodmiotowionym postrzeganiem człowieka w organizacji. Złożona analiza tych zależności uwzględnia wartości ważne dla człowieka jako członka organizacji, takie jak: wolność, szczęście, godność, braterstwo i solidarność. prof. dr hab. Grażyna Prawelska-Skrzypek Przedmiotem zainteresowania Autora jest perspektywa aksjologiczna we współczesnym zarządzaniu. (…) Ujęcie aksjologiczne wychodzi poza paradygmat zrównania człowieka z pozostałymi czynnikami produkcji zgodny z klasyczną teorią ekonomii. Uznaje człowieka za najważniejszy, odrębny byt w organizacji. Autor trafnie identyfikuje istotną lukę badawczą w dotychczasowym dorobku nauk o zarządzaniu i wskazuje na potrzebę uwzględnienia w nich humanizmu oraz dalszego rozwoju koncepcji zarządzania humanistycznego. Perspektywa humanistyczna stanowi tu swoisty teoretyczno-metodologiczny „zwornik”, w interesujący i niewątpliwie nowatorski sposób kojarzący obszary nauk humanistycznych oraz nauk o zarządzaniu. prof. dr hab. inż. Jacek Unold Bolesław Goranczewski – doktor nauk ekonomicznych, menedżer o bogatym doświadczeniu w zarządzaniu oraz nadzorze właścicielskim. Początkowo zainteresowania naukowe autora koncentrowały się na jakości oraz znormalizowanych systemach zarządzania. Dotyczyły jego aspektów ekonomicznych, a ściślej prakseologicznych, ponieważ odnosiły się do pomiaru skuteczności i efektywności systemów zarządzania jakością czy metod i narzędzi jej kontroli oraz doskonalenia. Z czasem w obszarze zainteresowań Autora pojawiły się kategorie klienta wewnętrznego, a także organizacyjnych zachowań obywatelskich, które zgodnie z założeniami klasyków powinny stanowić emanację humanizmu w organizacji.

Szczegółowe informacje na temat książki Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie Perspektywa humanistyczna

Wydawnictwo: Scholar
EAN: 9788373839618
Autor: Bolesław Goranczewski
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 232
Format: 16.4x23.6
Rok wydania: 2018
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe Scholar Spółka z o.o.
Oboźna 1
00-340 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Oceny i recenzje książki Klient wewnętrzny a organizacyjne zachowania obywatelskie Perspektywa humanistyczna

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.