Konto

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting Artur Jabłoński Książka

Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting
Chwilowo niedostępny
26,18 zł
34,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 168
Format: 140x210mm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej

Podobne do Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting

Teksty biznesowe, informacyjne czy też reklamowe należą do zupełnie innej kategorii, która rządzi się swoimi prawami. Zasady dobrego pisania, o których uczono nas w szkołach nie mają odniesienia podczas tworzenia tego typu tekstów głównie z uwagi na fakt, że czyta się je zupełnie inaczej. Jak więc pisać, żeby ludzie zaczęli czytać? W tej książce znajdziesz wiele porad o tym jak tworzyć komunikaty, które łatwo się sprzedają a przy tym niosą za sobą jakąś informację oraz jak ludzki mózg przyswaja teksty reklamowe w intrenecie i że to forma bywa ważniejsza od treści.

Szczegółowe informacje na temat książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788328324619
Autor: Artur Jabłoński
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 168
Format: 140x210mm
Rok wydania: 2022
Data premiery: 2017-11-29
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Metody dostawy

Typ wysyłki Do 298,99 zł Od 299,00 zł
Automat GLS Punkt GLS
Automat GLS Punkt GLS
7,99 zł 0,00 zł
Poczta Polska Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka DPD Pickup Pocztex Automat DPD automat
Poczta Polska Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka DPD Pickup Pocztex Automat DPD automat
10,99 zł 0,00 zł
Kurier GLS
Kurier GLS
12,99 zł 0,00 zł
Poczta Polska - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
Poczta Polska - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
14,99 zł 0,00 zł
InPost Paczkomat 24/7
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł 0,00 zł
Płatność przy odbiorze +5 zł +5 zł
Typ wysyłki
Partnerskie punkty odbioru
do 29,98 zł do 59,99 zł od 60,00 zł
Gdańsk
Gdańsk – ul. Kartuska 195 A/12 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gdańsk – ul. Obrońców Wybrzeża 3A lok U5A 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Bydgoszcz
Bydgoszcz – Jerzego Rupniewskiego 11 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Białystok
Białystok – ul. Legionowa 9/1/lok. 29 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Białystok – ul. Warszawska 79 lok. 6 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Częstochowa
Częstochowa – Fonte ul. Jasnogórska 48/1 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Częstochowa – ul. Michałowskiego 11/13 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gdynia
Gdynia – ul. Krasickiego 10 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski – ul. Garbary 18 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków
Kraków – Przejście podz. Rakowicka i Wita Stwosza 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Mitery 8 (obok Kalwaryjskiej) 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – Nowa Huta, Os. Teatralne 33a 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Urzędnicza 30/Lokal 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Witosa 39 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Olsztyn
Olsztyn – Punkt Partnerski WIN-CIN ul. Jagielończyka 38 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Poznań
Poznań – Głogowska 60 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Rzeszów
Rzeszów – ul. Podwisłocze 2B/3 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Wrocław
Wrocław – ul. Tęczowa 25 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Wrocław – Tadeusza Kościuszki 49 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa
Warszawa – ul. Ogrodowa 13/29 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – al. Jana Pawła II 61/226 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – al. Niepodległości 76/78/111 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – ul. Ratuszowa 11 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kłaj
Kłaj – KŁAJ 650/7 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Skawina
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Lublin
Lublin – ul. Nadbystrzycka 39 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Łódź
Łódź – Plac Barlickiego BOKS 135 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Ząbki
Ząbki – ul. Hugona Kołłątaja 8A 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł

Inne książki Artur Jabłoński

Inne książki z kategorii Rozwój osobisty

Oceny i recenzje książki Jak pisać żeby chcieli czytać i kupować Copywriting & Webwriting

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Agata Rutkowska 25/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Książka naprawdę warta polecenia. Zawiera wiele ciekawych informacji na temat tego, że hasła reklamowe są odbierane przez człowieka zupełnie inaczej niż inne treści. Wiedza ta przyda się na pewno wszystkim, którzy marzą o karierze w marketingu ale nie tylko. Dzięki prostym trikom wystawiane przez nas ogłoszenia na portalach aukcyjnych zyskają więcej odsłon, a rzeczy na sprzedaż szybciej znajdą swojego właściciela. Jak dla mnie inwestycja warta rozpatrzenia.

Tomasz Padlewski 25/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Według mnie książkę powinien przeczytać każdy szanujący się przedsiębiorca. Napisana jest prostym językiem, ale nie brak jej rzetelnych informacji. Do tej pory nie sądziłem że ludzie w tak inny sposób postrzegają tego typu teksty. Teraz już wiem na co zwracać uwagę i nawet jako klient zwracam większą uwagę na język jakimi posługują się reklamodawcy i nie tylko. Książka godna polecenia - rozszerza horyzonty.

Jakub Woźny 25/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Świetna książka! Jako student marketingu i komunikacji rynkowej muszę przyznać, że nie sądziłem iż znajdę tak rzetelnie napisaną książkę w zwykłej księgarni. Niezwykłym plusem tej pozycji jest to że nie jest napisana ciężkim naukowym językiem co sprawia, że może ją przeczytać dosłownie każdy!. Mam nadzieję że autor ma w planach kolejne części, bo chętnie bym je przeczytał. Póki co pozostaje mi jedynie spróbować przenieść tę wiedzę do praktyki.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Świetna książka! Jako student marketingu i komunikacji rynkowej muszę przyznać, że nie sądziłem iż znajdę tak rzetelnie napisaną książkę w zwykłej księgarni. Niezwykłym plusem tej pozycji jest to że nie jest napisana ciężkim naukowym językiem co sprawia, że może ją przeczytać dosłownie każdy!. Mam nadzieję że autor ma w planach kolejne części, bo chętnie bym je przeczytał. Póki co pozostaje mi jedynie spróbować przenieść tę wiedzę do praktyki.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Według mnie książkę powinien przeczytać każdy szanujący się przedsiębiorca. Napisana jest prostym językiem, ale nie brak jej rzetelnych informacji. Do tej pory nie sądziłem że ludzie w tak inny sposób postrzegają tego typu teksty. Teraz już wiem na co zwracać uwagę i nawet jako klient zwracam większą uwagę na język jakimi posługują się reklamodawcy i nie tylko. Książka godna polecenia - rozszerza horyzonty.

Anonimowy użytkownik 25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem

Książka naprawdę warta polecenia. Zawiera wiele ciekawych informacji na temat tego, że hasła reklamowe są odbierane przez człowieka zupełnie inaczej niż inne treści. Wiedza ta przyda się na pewno wszystkim, którzy marzą o karierze w marketingu ale nie tylko. Dzięki prostym trikom wystawiane przez nas ogłoszenia na portalach aukcyjnych zyskają więcej odsłon, a rzeczy na sprzedaż szybciej znajdą swojego właściciela. Jak dla mnie inwestycja warta rozpatrzenia.

Bestsellery

Z tego samego wydawnictwa

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.