Powiedz nam, co myślisz!
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zaloguj się, aby dodać opinię
Ewelina Gąsiorowska
31/05/2022
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Dwunastoletnia Ami trafia do Escape Room. Jak? Po prostu. Tata ją przywozi i zostawia pod budynkiem, który robią na dziewczynce wrażenie. Duży, oszklony i ciężko do niego znaleźć wejście. W końcu udaje się jej wejść do środka i podekscytowana czeka na fantastyczną grę. Gdy wchodzi do środka, zabiera kartkę ze swoim imieniem i wtedy po kolei pojawiają się inni uczestnicy gry - Adjoa, Ibrahim, Oscar i Min. Ale czy jest to zwykła gra? Szybko przekonują się, że nie. Że jest to nie gra a walka o przetrwanie i o uratowanie świata.Pierwsze ich zadanie jest dość łatwe. Pokonać robota w grze w szachy. Czy im się to uda i jakie są konsekwencje wyniku?Co znajdziemy w tej książce? Wiele ciekawych wydarzeń, które sprawiają, że akcja toczy się szybko i nie zwalnia ani na chwilkę. Odliczanie czasu, Świątynia Majów i budowa kalendarza, zakurzona biblioteka, wymarłe zwierzęta, statek kosmiczny zmierzający na Marsa. Wszystkie te zagadnienia sprawiają, że młody czytelnik chętnie przekłada kolejne strony i w napięciu oczekuje na poszukiwaną przez bohaterów odpowiedź. Ale czy uda im się znaleźć tę odpowiedź? Czy unikną niebezpieczeństw jakie na nich czyhają na każdym kroku? Przekonacie się sami. Zakończenie książki i mocno zaskakujące. Do samego końca nie wiedzieliśmy co jest odpowiedzią i czy grupce przyjaciół uda się uratować świat. Książeczkę bardzo polecam dzieciom, które uwielbiają wraz z bohaterami rozwiązywać różne zagadki. I na pewno będzie ona miłą rozrywką, która zostanie w myślach na dłużej.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Dwunastoletnia Ami trafia do Escape Room. Jak? Po prostu. Tata ją przywozi i zostawia pod budynkiem, który robią na dziewczynce wrażenie. Duży, oszklony i ciężko do niego znaleźć wejście. W końcu udaje się jej wejść do środka i podekscytowana czeka na fantastyczną grę. Gdy wchodzi do środka, zabiera kartkę ze swoim imieniem i wtedy po kolei pojawiają się inni uczestnicy gry - Adjoa, Ibrahim, Oscar i Min. Ale czy jest to zwykła gra? Szybko przekonują się, że nie. Że jest to nie gra a walka o przetrwanie i o uratowanie świata.Pierwsze ich zadanie jest dość łatwe. Pokonać robota w grze w szachy. Czy im się to uda i jakie są konsekwencje wyniku?Co znajdziemy w tej książce? Wiele ciekawych wydarzeń, które sprawiają, że akcja toczy się szybko i nie zwalnia ani na chwilkę. Odliczanie czasu, Świątynia Majów i budowa kalendarza, zakurzona biblioteka, wymarłe zwierzęta, statek kosmiczny zmierzający na Marsa. Wszystkie te zagadnienia sprawiają, że młody czytelnik chętnie przekłada kolejne strony i w napięciu oczekuje na poszukiwaną przez bohaterów odpowiedź. Ale czy uda im się znaleźć tę odpowiedź? Czy unikną niebezpieczeństw jakie na nich czyhają na każdym kroku? Przekonacie się sami. Zakończenie książki i mocno zaskakujące. Do samego końca nie wiedzieliśmy co jest odpowiedzią i czy grupce przyjaciół uda się uratować świat. Książeczkę bardzo polecam dzieciom, które uwielbiają wraz z bohaterami rozwiązywać różne zagadki. I na pewno będzie ona miłą rozrywką, która zostanie w myślach na dłużej.