Konto

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta Katarzyna Wojciechowska Książka

Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta
Chwilowo niedostępny
51,75 zł
69,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: OnePress
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 376
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2022
Zobacz więcej

Podobne do Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Konkurowanie wyłącznie funkcjonalnością, ceną, a nawet wizerunkiem marki jest niewystarczające w warunkach tak dużego wyboru, jaki ma dzisiejszy konsument. Bardzo istotnym czynnikiem podejmowania decyzji zakupowych jest samopoczucie w kontakcie z marką i emocje, jakich się w związku z tym doświadcza. Liczy się wszystko: sposób i jakość obsługi, wiarygodność i kompleksowość informacji, spełnienie obietnicy marki etc. Słowem - suma wszystkich doświadczeń, jakie konsument zyskuje w kontakcie z produktem, usługą, marką czy firmą. Zarządzanie doświadczeniem klienta (ang. Customer Experience Management) stanowi dziś podstawę budowania przewagi rynkowej, a dobrze zaprojektowana ścieżka klienta (ang. Customer Journey) jasno podpowiada, jak i w jakim momencie to doświadczenie udoskonalić. Wskazuje też, jakie działania komunikacyjne i marketingowe zbudują pozytywne doświadczenie odbiorcy i będą najbardziej efektywne na poszczególnych etapach jego kontaktu z marką, zbliżając go do podjęcia pozytywnej decyzji zakupowej. Prawidłowe wdrożenie tych strategii prowadzi do wzrostu efektywności sprzedaży - według badania State of Marketing 2016 aż 70% firm, które wdrożyły założenia Customer Journey, odnotowało wzrost przychodów. Ta książka jest swego rodzaju instrukcją służącą projektowaniu pozytywnych doświadczeń klientów. Podzielona została na dwie części. Pierwsza, teoretyczna, przybliży Ci najważniejsze zagadnienia dotyczące Customer Experience Management - dostarczy wiedzy na temat zachowań, potrzeb i mechanizmów, jakimi podczas podejmowania decyzji kierują się konsumenci. Teorię uzupełniono przykładami obrazującymi omawiane zagadnienia, dzięki czemu łatwiej będzie Ci odnieść teorię do praktyki, której poświecono część drugą poradnika. Korzystając z tej publikacji nauczysz się samodzielnie projektować interakcję z klientem i zwracać uwagę na jego pozytywne doświadczenia na każdym etapie kontaktu z marką. Dowiesz się, jak zdiagnozować potrzeby konsumenta i jak zaplanować jego ścieżkę zakupową tak, by chciał nią podążać. Następnie nauczysz się planować działania komunikacyjne, marketingowe, a także te związane ze sprzedażą czy obsługą klienta tak, by były adekwatne do aktualnych potrzeb Twojego klienta. Na koniec połączysz to, co wypracowałeś, w jeden spójny plan działania, gotowy do wdrożenia.

Szczegółowe informacje na temat książki Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Wydawnictwo: OnePress
EAN: 9788328348004
Autor: Katarzyna Wojciechowska
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 376
Format: 17.0x24.0cm
Rok wydania: 2022
Data premiery: 2020-03-04
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: Helion S.A.
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
PL
e-mail: [email protected]

Metody dostawy

Typ wysyłki Do 298,99 zł Od 299,00 zł
Automat GLS Punkt GLS
Automat GLS Punkt GLS
7,99 zł 0,00 zł
Poczta Polska Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka DPD Pickup
Poczta Polska Odbiór w Punkcie ORLEN Paczka DPD Pickup
10,99 zł 0,00 zł
Kurier GLS
Kurier GLS
12,99 zł 0,00 zł
Poczta Polska - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
Poczta Polska - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
14,99 zł 0,00 zł
InPost Paczkomat 24/7
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł 0,00 zł
Płatność przy odbiorze +5 zł +5 zł
Typ wysyłki
Partnerskie punkty odbioru
do 29,98 zł do 59,99 zł od 60,00 zł
Bydgoszcz
Bydgoszcz – Jerzego Rupniewskiego 11 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Białystok
Białystok – ul. Legionowa 9/1/lok. 29 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Białystok – ul. Warszawska 79 lok. 6 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Częstochowa
Częstochowa – Fonte ul. Jasnogórska 48/1 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Częstochowa – ul. Michałowskiego 11/13 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gdańsk
Gdańsk – ul. Obrońców Wybrzeża 3A lok U5A 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gdynia
Gdynia – ul. Krasickiego 10 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Gorzów Wielkopolski
Gorzów Wielkopolski – ul. Garbary 18 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków
Kraków – Przejście podz. Rakowicka i Wita Stwosza 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Mitery 8 (obok Kalwaryjskiej) 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – Nowa Huta, Os. Teatralne 33a 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Urzędnicza 30/Lokal 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kraków – ul. Witosa 39 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Olsztyn
Olsztyn – Punkt Partnerski WIN-CIN ul. Jagielończyka 38 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Poznań
Poznań – Głogowska 60 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Rzeszów
Rzeszów – ul. Podwisłocze 2B/3 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Wrocław
Wrocław – ul. Tęczowa 25 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Wrocław – Tadeusza Kościuszki 49 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa
Warszawa – ul. Ogrodowa 13/29 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – al. Jana Pawła II 61/226 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – al. Niepodległości 76/78/111 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Warszawa – ul. Ratuszowa 11 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Kłaj
Kłaj – KŁAJ 650/7 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Skawina
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Lublin
Lublin – ul. Nadbystrzycka 39 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Łódź
Łódź – Plac Barlickiego BOKS 135 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł
Ząbki
Ząbki – ul. Hugona Kołłątaja 8A 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł

Oceny i recenzje książki Customer Experience Management Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta

Średnia ocen:
7.14 /10
Liczba ocen:
7
lubimyczytac.pl
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.