Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera

Osterwalder Alexander, Pigneur Yves

Tworzenie modeli biznesowych Podręcznik wizjonera

Oprawa miękka
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: OnePress
43,84

44,35 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-10-14

 

Tworzenie modeli biznesowych. Podręcznik wizjonera

Stworzony przez niesamowitą grupę 470 praktyków z 45 krajów
Opisuje tradycyjne i najnowocześniejsze modele biznesowe oraz ich dynamikę
Przedstawia techniki systematycznego tworzenia i wdrażania nowych rozwiązań

"Ryzykowne!", "Skazane na porażkę!", "To na pewno się nie przyjmie!"

A jednak! Karta kredytowa, wypożyczalnia samochodów, leasing kserokopiarek czy Google AdWords — odważne rozwiązania, których na początku nikt nie rozumiał i nie wróżył im wielkiego sukcesu… Powiedzieć, że dziś mają się świetnie, to za mało! Dzięki temu, że wyszły poza utarte schematy, wręcz wywróciły je do góry nogami, stały się przełomowymi biznesowymi modelami naszych czasów i przyniosły niewyobrażalne zyski!

Wszyscy menedżerowie gorączkowo pracują nad usprawnieniem swojej firmy lub jej produktów. Szukają rozwiązań, które pozwolą im dostać się do czołówki rynkowych graczy lub utrzymać swoją pozycję w świecie ogarniętym manią wdrażania innowacji. Każdego dnia obserwujemy powstawanie niezliczonych nowych modeli i tysięcy nowatorskich rozwiązań, z których większość szybko popada w zapomnienie. Czyżby nie były wystarczająco genialne? Dlaczego jedne modele się przyjmują, a inne nie? Jak pracować z wizjonerskimi ideami, aby zwiększyć ich szanse na sukces?

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem