S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient

Roman Wendt

S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient

Oprawa miękka
Liczba stron: 122
Wydawnictwo: BookEdit
47,86

47,86 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,99 zł - sugerowana cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-10-14

 

 

Roman Wendt

S&OP. Jak elastycznie planować i produkować to, czego chce klient

Praktyczny i zwięzły przewodnik po wdrożeniu i doskonaleniu procesów planowania i prognozowania w firmach właścicielskich średniej wielkości. Autor, Roman Wendt, opierając się na swoich bogatych doświadczeniach, przedstawia sprawdzone rozwiązania, które można wdrożyć w każdej firmie produkcyjnej, niezależnie od jej wielkości i branży.

Dzięki tej książce dowiesz się:

– czym jest S&OP i jak pozwala uzyskać przewagę nad konkurencją,

– jak wyglądają etapy S&OP i czym różnią się od tych stosowanych w dużych korporacjach,

– dlaczego wdrożenia S&OP w firmach właścicielskich średniej wielkości się nie udają i jak temu zaradzić,

– jak wykorzystać i dostosować zamieszczone w książce gotowe szablony narzędzi i rozwiązań, by zadziałały w twojej firmie.

Książka jest przeznaczona dla właścicieli, menedżerów, którzy chcą poprawić efektywność swoich procesów planowania i prognozowania, i dzięki temu uzyskać przewagę nad konkurencją.

 

 

Roman Wendt

Ekspert efektywności biznesowej i operacyjnej, praktyk zajmujący się transformacją przedsiębiorstw dzieli się swoimi doświadczeniami, do których należy zaliczyć ponad 40 projektów wdrażania zmian. Interim Manager z ponad 15-letnim doświadczeniem. Orędownik produktywności, dla którego wszystkie narzędzia i działania, choćby najbardziej rozwinięte technologicznie, są tylko drogą do celu, jakim jest efekt i usatysfakcjonowani ludzie, którzy go tworzą.

Najwięcej potencjału dla usprawnień odnajduje, łącząc sprzedaż i oczekiwania klientów ze sprawną realizacją zamówień. Zdobywał doświadczenie, tworząc od podstaw i doprowadzając do pozycji lidera branży swoją firmę usługową B2B (od poziomu start-upu do sprzedaży), a następnie pracując w ogólnopolskiej firmie konsultingowo-wdrożeniowej i realizując własne projekty zmian.

Autor książek z zakresu usprawniania biznesu i wdrażania zmian oraz 2 metodyk biznesowych. Założyciel Stowarzyszenia Interim Managers. 

 

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem