Psychologia miłości

Bogdan Wojciszke

Psychologia miłości

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 357
Wydawnictwo: GWP
52,98

52,98 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

64,90 zł - sugerowana cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-11-06

 

Najważniejsze wydarzenia między narodzinami a śmiercią człowieka dotyczą miłości. I choć trudno o pogląd mniej oryginalny, to właśnie on stał się przyczyną napisania tej książki. Wybitny psycholog prof. Bogdan Wojciszke przedstawia najnowsze, znacznie poszerzone wydanie wyjątkowego bestsellera. Książka Psychologia miłości dawno przekroczyła granice uniwersyteckich murów. Uniwersalny temat i jego piękne ujęcie sprawiły, że sięgnęły po nią dziesiątki tysięcy Polaków.
Gdyby któregoś dnia z literatury wykreślono słowo, miłość", Iwia część piśmiennictwa, a zwłaszcza literatury pięknej, uległaby unicestwieniu – nie byłoby już baśni, wierszy ani nawet piosenek. Po cóż więc jeszcze jedna książka o miłości? Przede wszystkim po to, żeby zgłębić tajemnicę uczucia, które stało się natchnieniem dla tak wielu twórców, lecz zgłębić ją nie w sposób literacki, a naukowy, jako że źródłem tej pracy są odkrycia współczesnej psychologii, odsłaniające mechanizmy rządzące naszymi zachowaniami, myśleniem i emocjami.

Autor przedstawia kolejne etapy miłości, ilustrując je wynikami badań, które nie zawsze są w zgodzie z potocznymi opiniami na temat tego uczucia i jego przejawów. Ukazuje też różnice pomiędzy kobietami a mężczyznami dotyczące sposobu odczuwania, komunikowania się i oczekiwań, a także różnice międzykulturowe. Każdy z nas przeżywa miłość inaczej, zgodnie z powiedzeniem ,,miłość niejedno ma imię". Trudno jednak wyobrazić ją sobie bez namiętności, intymności i zobowiązania.

Polecane tytuły

Materiały o książce


Ebook i Audiobook
dostępny na





Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem