Slajdy wypełnione tekstem w punktach. Nieczytelne wykresy. „Śmieszne” obrazki ukradzione z Google. Na końcu slajd „Dziękuję za uwagę”. Brr... Czy z tym kojarzy Ci się słowo „prezentacja”?
Może być inaczej! Prezentacja może być naprawdę multi-medialna. Może wspierać mówcę obrazami, a słuchaczom ułatwiać zapamiętanie. „Może” — tak, to zależy od Ciebie. Przy tworzeniu prezentacji nie ma miejsca na kompromisy. Albo rób to dobrze, albo wcale!
Jakie błędy popełnia większość prezenterów?
Jak prawidłowo konstruować slajdy?
Skąd ściągać obrazy — legalne i dobrej jakości?
Co to jest „PechaKucha”, „widok prezentera” i „pitching”?
Jak powinien się (auto)prezentować prezenter?
Agata Rzędowska — trenerka i publicystka gospodarcza, na co dzień z pasją pisze o innowacjach i nowych technologiach, znajdując w nich miejsce dla człowieka. W pracy trenera wykorzystuje doświadczenia teatralne. „Skuteczne narzędzia pracy, jakimi są głos, oddech i celowe wykorzystanie technologii, to klucz do udanej prezentacji. W tej kolejności”.
Jerzy Rzędowski — trener wystąpień publicznych, historyk, mówca. Szkolił niemal wszystkie grupy zawodowe. Menedżerowie, sprzedawcy, politycy, duchowni, lekarze, nauczyciele i trenerzy (oraz wielu innych) uczą się od Jerzego, jak mówić publicznie. „Czy każdy może być porywającym mówcą? Nie! Tak samo nie każdy zostanie kierowcą rajdowym. Jednak tak jak potrzebne jest w życiu prawo jazdy, tak każdy, kto pracuje z ludźmi, powinien się nauczyć dobrze prezentować”.
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem