Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Raja Rajamannar

Marketing kwantowy. Marketing przyszłości dla konsumentów jutra

Tłumaczenie: Tomasz Macios
Oprawa miękka
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Znak Literanova
Rok wydania: 2024
45,49

48,99 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,99 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Wyślemy w ciągu 24h

 

DLA KAŻDEGO, KTO CHCE OSIĄGNĄĆ SUKCES W BIZNESIE



Dyrektor jednej z najbardziej uznanych firm na świecie przedstawia przełomowe strategie, dzięki którym marketing już nigdy nie będzie taki sam.



Raja Rajamannar to dyrektor marketingu i komunikacji w Mastercard, uznany przez magazyn „Forbes” za jednego z najbardziej wpływowych liderów w tej dziedzinie. W książce „Marketing kwantowy” opisuje cztery znaczące etapy ewolucji marketingu i pokazuje kolejny krok, który będzie rewolucyjny dla rozwoju biznesu.



Bo to, co wywoła Piąty Paradygmat, nie będzie ewolucją, ale rewolucją marketingu. A niemal wszystko, co związane z dzisiejszym marketingiem, łącznie z pojęciem marki, będzie wymagało nie tylko przemyślenia na nowo, ale też przyjęcia nowej, bardziej innowacyjnej strategii.



Dzięki tej książce dowiesz się:



· jak stawić czoła wyzwaniom wynikającym z postępu technologii i dynamicznie zmieniających się trendów;



· jak być pionierem przyszłych zmian w stale rozwijającej się branży;



· jak połączyć analizę danych i moc kreatywności ze sztuczną inteligencją;



· jak przewidywać przyszłość i dotrzeć do konsumentów jutra;



· jakie strategie i taktyki marketingowe warto stosować, żeby osiągnąć sukces w biznesie.



Bez względu na to, czy jesteś doświadczonym specjalistą, czy studentem marketingu, ta książka na zawsze zmieni twoje podejście do budowania marki i rozwoju biznesu.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem