Lider bez tytułu Jak kierować sobą i innymi w życiu i biznesie

Robin Sharma

Lider bez tytułu Jak kierować sobą i innymi w życiu i biznesie

6.8

(10 ocen) wspólnie z

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 251
Wydawnictwo: Kompania Mediowa
33,94

33,98 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

Lider bez tytułu to współczesna opowies´c´, a włas´ciwie przypowies´c´ o człowieku próbuja?cym odnalez´c´ swoja? droge? w s´wiecie dynamicznych zmian, rosna?cych wymagan´ i zaniku wartos´ci. Robin Sharma, ekspert w dziedzinie przywództwa i autor poczytnych ksia?z˙ek, sie?ga po pradawna? formułe? przypowies´ci, aby przybliz˙yc´ czytelnikowi załoz˙enia swojej filozofii przywództwa bez tytułu.

Bohater tej opowies´ci, Blake Davis, wspomina z perspektywy czasu ten okres swojego z˙ycia, w którym znalazł sie? na zakre?cie. Przedwczes´nie stracił rodziców i długo szukał swojego miejsca na s´wiecie. Zacia?gna?ł sie? do wojska i słuz˙ył w Iraku, a potem próbował sie? na nowo odnalez´c´ w codziennos´ci. Pomocna? dłon´ wycia?gna?ł do niego nieoczekiwanie Tommy Flinn, dawny przyjaciel jego ojca.

Tajemniczy i nieco ekscentryczny mentor w cia?gu jednego dnia przedstawia młodemu podopiecznemu czterech nauczycieli, z których kaz˙dy omawia jedna? z zasad przywództwa bez tytułu. Podczas długich i wnikliwych rozmów Blake poznaje historie z˙ycia swoich nauczycieli, a takz˙e wartos´ci, które im przys´wiecaja? na co dzien´. Wyłania sie? z tego zbiór zasad, które zawieraja? sie? w czterech chwytliwych skrótach i razem opisuja? nowe podejs´cie do pracy zawodowej i z˙ycia osobistego. Bohater te rady przyjmuje i odnosi dzie?ki nim sukces, wie?c zgodnie z obietnica? złoz˙ona? niegdys´ mentorowi, dzieli sie? z czytelnikami wiedza? o tym, jak byc´ liderem bez tytułu – co robic´, aby w pełni wykorzystywac´ wrodzony potencjał, wspinac´ sie? na nowe wyz˙yny moz˙liwos´ci i dokonywac´ w z˙yciu rzeczy, o których potem moz˙na by mys´lec´ z duma? i satysfakcja?.

„Dlatego lider wystrzega sie? komunikacji, w której brakuje otwartos´ci. Dzis´ w biznesie szuka sie? ludzi, którzy potrafia? obiektywnie opisywac´ rzeczywistos´c´. Ceni sie? ludzi otwartych i szczerych, szczerych az˙ do bólu” -fragment ksia?z˙ki

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem