Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji

Coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim we współczesnej organizacji

Oprawa miękka
Liczba stron: 236
Wydawnictwo: CeDeWu
55,28

52,49 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

80,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Wielu naukowców i praktyków biznesu poszukuje odpowiedzi na pytanie: Czy dobre przedsiębiorstwo może stać się doskonałe? A jeśli może, jakie czynniki na to wpływają? Co może zrobić menedżer, by zwiększyć swoją efektywność we współpracy z zespołem? Jak zadbać o pracowników w świecie dynamicznych zmian gospodarczych i społecznych, funkcjonowania organizacji w dużej zmienności, niepewności, złożoności i niejednoznaczności, czyli w świecie VUCA? Autorka zachęca do przyjrzenia się coachingowemu modelowi zarządzania, który oparty jest na pięciu filarach: zaufaniu, budowaniu pozytywnych relacji w zespole, zaangażowaniu, odpowiedzialności i wspólnym postrzeganiu celów.

W książce przedstawiono:
• ideę coachingu,
• sposoby integrowania coachingu z instrumentami zarządzania kapitałem ludzkim,
• wymagania związane z wprowadzaniem coachingowego stylu zarządzania do organizacji,
• ewolucję modeli zarządzania kapitałem ludzkim: od modelu klasycznego do modelu Management 3.0,
• autorski, innowacyjny coachingowy model zarządzania kapitałem ludzkim wraz z ciekawym opisem
przeprowadzonych badań wśród kadry kierowniczej i analizą uzyskanych wyników.

Publikacja jest wynikiem kilkunastoletniej pracy autorki z kadrą menedżerską firm polskich oraz międzynarodowych. Jest też odpowiedzią na zgłaszane przez menedżerów wyzwania związane z zarządzaniem personelem, odnoszące się do budowania zaufania, atmosfery wzajemnego szacunku, współpracy, odpowiedzialności i zaangażowania.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem