Konto

Zarządzanie w mediach Kowalski Tadeusz Książka

Zarządzanie w mediach
36,75 zł
49,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 310
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2013
Zobacz więcej
W książce omówiono teoretyczne i praktyczne aspekty strategicznego zarządzania firmami medialnymi i rozrywką. Dynamiczne zmiany i związane z nimi nowe wyzwania rynkowe wymagają od mediów długookresowego planowania oraz przewidywania trendów. Autor podejmuje tak istotne zagadnienia jak: - zarządzanie zmianą w firmach medialnych, - analiza procesu podejmowania decyzji i ich rodzaje, - kształtowanie portfolio firm medialnych, - opracowanie planów finansowych i budżetów, decyzje dotyczące inwestycji, - marketing mediów i koncepcja zintegrowanej komunikacji marketingowej, - wizja przyszłości mediów i rozrywki oraz kierunków rozwoju poszczególnych ich rodzajów. W opracowaniu przedstawiono również specyfikę mediów i przemysłów medialnych w stosunku do innych obszarów praktyk biznesowych i rynkowych. Informacje te zostały wzbogacone licznymi przykładami zaczerpniętymi z praktyki firm globalnych i krajowych.

Szczegółowe informacje na temat książki Zarządzanie w mediach

Wydawnictwo: Wolters Kluwer
EAN: 9788326444777
Autor: Kowalski Tadeusz
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Wydanie: drugie
Liczba stron: 310
Format: 170x240mm
Rok wydania: 2013
Podmiot odpowiedzialny: WOLTERS KLUWER POLSKA
Przyokopowa 33
01-208 Warszawa
PL
e-mail: [email protected]

Inne książki Kowalski Tadeusz

Oceny i recenzje książki Zarządzanie w mediach

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.