PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki Leszczyński Marcin J. Książka

Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki
32,31 zł
43,08 zł - sugerowana cena detaliczna
Wydawnictwo: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 238
Rok wydania: 2019
Zobacz więcej
Międzynarodowe public relations jest jednym z najważniejszych narzędzi budowania reputacji państwa w środowisku międzynarodowym. W dobie postępujących procesów globalizacji, mediatyzacji i demokratyzacji, którym towarzyszy wzrost globalnego popytu na zaufanie, reputacja odgrywa coraz większą rolę w kształtowaniu procesów gospodarczych. Przedstawione w książce badania wskazują, że państwa, jako podmioty globalnej konkurencji, prowadzą aktywną politykę komunikacyjną, a działania te wykorzystują głównie do realizacji celów ekonomicznych, w tym poprawy ich konkurencyjności. W opracowaniu, oprócz konceptualizacji międzynarodowego public relations, zaprezentowane zostały narzędzia, specjalizacje i strategie prowadzenia tej działalności. Znaczną część pracy poświęcono analizie przypadków, gdzie można znaleźć między innymi liczne przykłady wykorzystywania efektu kraju pochodzenia przez podmioty globalnej konkurencji oraz analizy prowadzonych przez państwa działań z zakresu międzynarodowego public relations. W książce zaprezentowane zostało ekonocentryczne podejście do badań nad międzynarodowym public relations. Prowadzone analizy służyły określeniu rynkowej wartości działań komunikacyjnych państwa i ich efektów. W opracowaniu przedstawiono metody pomiaru wartości reputacji oraz wyniki przeprowadzonych badań, w których uwzględniono takie wielkości, jak premia za reputację kraju, kapitał reputacji oraz konkurencyjność kraju pochodzenia.

Szczegółowe informacje na temat książki Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

Wydawnictwo: Poznańskie Towarzystwo Przyjaciół Nauk
EAN: 9788376544403
Autor: Leszczyński Marcin J.
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 238
Rok wydania: 2019
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: WYDAWNICTWO NAUKOWE PWN SPÓŁKA AKCYJNA
UL. GOTTLIEBA DAIMLERA 2
02-460
PL
e-mail: [email protected]

Podobne do Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Inne książki Leszczyński Marcin J.

Oceny i recenzje książki Międzynarodowe public relations jako narzędzie konkurencyjności gospodarki

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość