Powiedz nam, co myślisz!
Pomóż innym i zostaw ocenę!
Zaloguj się, aby dodać opinię
Karolina Jędrzejczyk
01/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Dzięki autorowi poznałam najważniejsze kwestie o marketingu. Zawsze mnie interesował- nawet zanim poszłam na studia. Fascynowały mnie relacje firm z innymi gigantami na rynku, a także umiejętne ocenianie bieżącej i przyszłej sytaucji na rynku. Nie spodziewałam się, że aż tyle na studiach da mi wcześniej zaczerpnięta wiedza. Naprawdę z łatwością przeszłam każdy rok,a obecnie pracuje w dużej firmie. Myślę, że to wszystko dzięki Kotlerowi i jego niezwykłym książkom, które serdecznie polecam.
Jerzy Nowak
01/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Świetny podręcznik, nie dziwi mnie to, że jest uznawany za biblię marketingu. To komendium wiedzy. Nazwałbym to wiedzą typu must have (no chyba, że marketing cię kompletnie nie dotyczy). Kiedyś myślałem, że marketing to tylko reklamy. Gdyby nie Kotler nadal mógłbym tkwić z takimi brakami. Doskonała książka. Najlepsza na polskim rynku w zakresie marketingu. Serdecznie polecam.
Kalina Borkowska
01/08/2019
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Dzięki tej książce i wcześniejszym wydaniom napisałam swoją pracę inżynierską. Marketing to temat rzeka, który aby zebrać w jedną książkę trzeba być mistrzem, jak Pan Philip Kotler. Trudno inaczej nazwać człowieka, dzięki któremu wielkie firmy zmieniły swoją strategię. Zaufali mu najwięksi. My studenci nie musimy się długo zastanawiać kogo wybrać jako naukowe wsparcie. Polecam każdemu studentowi marketingu i kierunków pobocznych. Znajdziecie tu wszystko, dzięki czemu studia nie będą walką o przetrwanie, a przyjemną drogą w poszerzaniu wiedzy. POLECAM
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Dzięki tej książce i wcześniejszym wydaniom napisałam swoją pracę inżynierską. Marketing to temat rzeka, który aby zebrać w jedną książkę trzeba być mistrzem, jak Pan Philip Kotler. Trudno inaczej nazwać człowieka, dzięki któremu wielkie firmy zmieniły swoją strategię. Zaufali mu najwięksi. My studenci nie musimy się długo zastanawiać kogo wybrać jako naukowe wsparcie. Polecam każdemu studentowi marketingu i kierunków pobocznych. Znajdziecie tu wszystko, dzięki czemu studia nie będą walką o przetrwanie, a przyjemną drogą w poszerzaniu wiedzy. POLECAM
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Świetny podręcznik, nie dziwi mnie to, że jest uznawany za biblię marketingu. To komendium wiedzy. Nazwałbym to wiedzą typu must have (no chyba, że marketing cię kompletnie nie dotyczy). Kiedyś myślałem, że marketing to tylko reklamy. Gdyby nie Kotler nadal mógłbym tkwić z takimi brakami. Doskonała książka. Najlepsza na polskim rynku w zakresie marketingu. Serdecznie polecam.
Anonimowy użytkownik
25/09/2024
opinia recenzenta nie jest potwierdzona zakupem
Dzięki autorowi poznałam najważniejsze kwestie o marketingu. Zawsze mnie interesował- nawet zanim poszłam na studia. Fascynowały mnie relacje firm z innymi gigantami na rynku, a także umiejętne ocenianie bieżącej i przyszłej sytaucji na rynku. Nie spodziewałam się, że aż tyle na studiach da mi wcześniej zaczerpnięta wiedza. Naprawdę z łatwością przeszłam każdy rok,a obecnie pracuje w dużej firmie. Myślę, że to wszystko dzięki Kotlerowi i jego niezwykłym książkom, które serdecznie polecam.