Konto

Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i... Czapliński Paweł, Jacek Rudewicz Książka

61,91 zł
75,00 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów dziś, wyślemy w ciągu 24h!
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2025
Zobacz więcej

Kup w zestawie

W monografii Marketing miejsc miejsce, placemaking i tożsamość przestrzeni publicznych skoncentrowano się na analizie współczesnych koncepcji zarządzania przestrzenią publiczną i marketingu miejsc w kontekście kreowania tożsamości oraz atrakcyjności lokalizacji. Praca łączy teoretyczne rozważania nad pojęciem miejsca i przestrzeni z praktycznym ujęciem placemakingu, promocji oraz strategii budowania narracji wokół miejsc. Autorzy podkreślają interdyscyplinarność zagadnienia, odwołując się do dorobku geografii społeczno-ekonomicznej, urbanistyki, socjologii oraz marketingu terytorialnego. Szczególną uwagę poświęcono różnym modelom zarządzania miejscami, uwzględniając rolę lokalnych społeczności oraz mechanizmy skutecznej promocji przestrzeni. W monografii analizowane są zarówno udane strategie tworzenia miejsc, jak i wyzwania związane z ich odbiorem, wskazujące na rolę mieszkańców jako aktywnych uczestników procesów przestrzennych. Opracowanie może być użyteczne nie tylko dla naukowców, lecz także dla praktyków zarządzania przestrzenią, oferując syntetyczne ujęcie teorii i praktyki marketingu miejsc.

1. Refleksja o miejscu

1.1. Istota miejsca

1.2. Istota nie-miejsca

1.3. Topofilia i topofobia

1.4. Wspólnoty miejsca (sąsiedztwa) model brytyjski

1.5. Zajmowanie, zawłaszczanie, umojenie miejsc zarys problemu

Literatura i źródła

2. Placemaking definicje, koncepcje i rola w kreowaniu przestrzeni publicznych

2.1. Placemaking wprowadzenie

2.2. Geneza pojęcia placemakingu

2.3. Definicje placemakingu przegląd literatury

2.4. Typy placemakingu analiza i klasyfikacja

2.5. Dziedziny wiedzy i praktyki włączone w proces tworzenia miejsc

2.6. Diagram miejsca PPS, interesariusze placemakingu

2.7. Zakończenie

Literatura i źródła

3. Promocja miejsc

3.1. Wprowadzenie

3.2. Tradycyjne i cyfrowe narzędzia promocji

3.3. Promocja obiektów

3.4. Personalizacja działań promocyjnych

3.5. Budowanie narracji wokół miejsca jako istotny element jego promocji

3.6. Key performance indicators (KPI) w promocji miejsc

Literatura i źródła

4. Fryga, czyli o tym, jak nie tworzyć miejsc. Studium przypadku

4.1. Kontekst studium przypadku

4.2. Czas i miejsce

4.3. Fryga: ikona czy kontrowersja?

4.4. Hedonista w przestrzeni miejskiej: Maurycy Gomulicki

4.5. Wyniki badania ankietowego CAWI na temat Frygi i roli sztuki współczesnej w przestrzeni publicznej

4.6. Porównanie rzeźb Fryga w Szczecinie i La Dona i lOcell w Barcelonie: wpływ kontekstu i otoczenia na odbiór sztuki publicznej

4.7. Zakończenie i wnioski

Literatura i źródła

5. Menedżer ulicy praktyczne i teoretyczne podstawy działania

5.1. Wprowadzenie

5.2. Podbudowa teoretyczna, przegląd literatury

5.3. Zakres obowiązków menedżera ulicy na podstawie przykładów z polskich miast

5.4. Zakres działań menedżera ulicy na podstawie analizy studiów przypadków

5.5. Zakończenie

Literatura i źródła

Konkluzje

Spis rycin, fotografii i tabel

Streszczenie

Abstract

Szczegółowe informacje na temat książki Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...

Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
EAN: 9788379729296
Autor: Czapliński Paweł, Jacek Rudewicz
Rodzaj oprawy: Okładka broszurowa (miękka)
Liczba stron: 208
Rok wydania: 2025
Podmiot odpowiedzialny: Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
Mickiewicza 64
71-101 Szczecin
PL
e-mail: [email protected]

Metody dostawy

- rozwiń i sprawdź szczegóły - zwiń
Typ wysyłki Do 298,99 zł Od 299,00 zł
Automat GLS Punkt GLS
Automat GLS Punkt GLS
7,99 zł 0,00 zł
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
Pocztex Punkt ORLEN Paczka DPD Pickup - Punkt odbioru Pocztex Automat DPD Pickup - Automat paczkowy
10,99 zł 0,00 zł
Kurier GLS
Kurier GLS
12,99 zł 0,00 zł
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
Pocztex - Kurier 48 Kurier - DPD InPost Kurier
14,99 zł 0,00 zł
InPost Paczkomat 24/7
InPost Paczkomat 24/7
14,99 zł 0,00 zł
Płatność przy odbiorze +5 zł +5 zł
Typ wysyłki
Partnerskie punkty odbioru
do 29,98 zł do 59,99 zł od 60,00 zł
Skawina
Skawina – Panattoni Park III, ul. Majdzika 15 5,99 zł 3,99 zł 0,00 zł

Podobne do Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...

Oceny i recenzje książki Marketing miejsc. Miejsce, placemaking i...

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Z tego samego wydawnictwa

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.