PayPo – KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!SZCZEGÓŁY>>

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna Książka

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
44,54 zł
59,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 16.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej
44,54 zł
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Szczegółowe informacje na temat książki Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320823141
Autor: Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 16.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 2018-10-04
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE SP. AKCYJNA
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
PL

Podobne do Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Oceny i recenzje książki Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość

Nowości

Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Bestseller
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość
Nowość