– KUP TERAZ, ZAPŁAĆ PÓŹNIEJ!
Konto

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę? Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna Książka

Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?
40,99 zł
59,90 zł - sugerowana cena detaliczna
Wyślemy w ciągu 24h
Wydawnictwo: PWE
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 16.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Zobacz więcej
40,99 zł
Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta i stworzyć markę szytą na miarę? stanowi spójną tematycznie publikację, przedstawiającą w sposób oryginalny i twórczy wielowymiarowe związki między kształtowaniem zachowań konsumentów a modą. To nie jest książka o projektowaniu odzieży, ale o budowaniu marek modowych. Ambicją Autorów było dostarczenie osobom zainteresowanym wykreowaniem lub wzmocnieniem już istniejącej marki modowej niezbędnej wiedzy oraz wielu praktycznych wskazówek. W książce połączono zatem aspiracje naukowe z praktyką biznesową, a także spojrzenie socjologiczne z podejściem typowo marketingowym. Podstawą jej przygotowania były obszerne badania konsumentów mody, zrealizowane za pomocą wielu, głównie jakościowych metod. Niniejsza publikacja jest przeznaczona nie tylko dla kadry naukowej i studentów zarządzania i marketingu oraz kierunków związanych z projektowaniem mody, ale także dla osób rozpoczynających swoją przygodę w branży odzieżowej oraz menedżerów z pewnym doświadczeniem zawodowym, którzy szukają dla siebie inspiracji lub starają się pogłębić wiedzę na temat marek modowych.

Szczegółowe informacje na temat książki Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Wydawnictwo: PWE
EAN: 9788320823141
Autor: Parchla-Włosik Aleksandra, Raciniewska Alicja, Semperuch-Krzemińska Katarzyna
Rodzaj oprawy: Okładka twarda
Wydanie: pierwsze
Liczba stron: 224
Format: 16.0x24.0cm
Rok wydania: 2023
Data premiery: 2018-10-04
Język wydania: polski
Podmiot odpowiedzialny: POLSKIE WYDAWNICTWO EKONOMICZNE SP. AKCYJNA
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa
PL

Podobne do Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Oceny i recenzje książki Marka modowa. Jak zrozumieć konsumenta mody i stworzyć markę szytą na miarę?

Średnia ocen:
~ /10
Liczba ocen:
0
Powiedz nam, co myślisz!

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Ten produkt nie ma jeszcze żadnych recenzji

Pomóż innym i zostaw ocenę!

Bestsellery

Nowości

DARMOWA DOSTAWA
za zapis do newslettera!
Nowości, promocje, inspiracje – wszystko na Twoim mailu.
*Kod jednorazowego użycia przy minimalnej wartości koszyka 89 zł.