Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Judyta Lubacha

Znaczenie otoczenia społeczno-gospodarczego dla działalności innowacyjnej przedsiębiorstw

Oprawa miękka
Liczba stron: 200
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
29,80

30,52 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

44,10 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-15

 

Prowadzona obecnie polityka gospodarcza zarówno Unii Europejskiej, jak i polskiego rządu za cel stawia sobie rozwój oparty na wiedzy i zwiększenie innowacyjności (plan Morawieckiego). Zgodnie z rozważaniami teoretycznymi to innowacje oparte na pracach badawczo-rozwojowych mają prowadzić do szybszego wzrostu gospodarczego, tymczasem działalność innowacyjna polskich przedsiębiorstw oparta jest głównie na imporcie gotowej technologii w postaci maszyn i oprogramowania. Jakie czynniki determinują oba rodzaje działalności innowacyjnej?
W jakich obszarach kraje „starej Unii” różnią się od krajów dawnego bloku wschodniego? Jakie cechy otoczenia społeczno-gospodarczego wspierają działalność badawczo-rozwojową? Na te pytania autorka poszukuje odpowiedzi w swojej pracy.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem