Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji

David Yoffie, Michael Cusumano

Zasady strategii. Pięć ponadczasowych lekcji

5.8

(22 ocen) wspólnie z

Tłumaczenie: Bożena Jóźwiak
Oprawa twarda
Liczba stron: 304
Wydawnictwo: Rebis
Rok wydania: 2016

44,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

44,90 zł - sugerowana cena detaliczna

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

Poznaj metody działania najlepszych - Billa Gatesa, Andy'ego Grove'a i Steve'a Jobsa - i zostań rekinem biznesu!

Pomiędzy rokiem 1968 a 1976 powstały trzy firmy - Intel, Microsoft i Apple - które odmieniły nasze życie i osiągnęły łącznie wartość ponad biliona dolarów. Ich założyciele, choć bardzo się różnili, stosowali podobne prekursorskie praktyki i strategie.

Autorzy, wybitni profesorowie z Harvard Business School i MIT Sloan School of Management, postanowili je skatalogować i ocenić. Przez trzydzieści lat analizowali ich sukcesy i porażki, podobieństwa i różnice między nimi, co pozwoliło im sformułować pięć uniwersalnych zasad, jakimi kierowali się Andy Grove, Bill Gates i Steve Jobs.

Książka dotyczy nie tylko strategii dla firm z branży technologicznej, ale w ogóle tego, jak pracują odważni, zapaleni i doskonale znający się na swojej dziedzinie liderzy. Muszą ją przeczytać wszyscy, którzy stawiają sobie za cel przesuwanie granic w biznesie.

John Browne, były prezes BP i członek rady dyrektorów Intela



Michael A. Cusumano - jest profesorem zarządzania i wykłada w Sloan School of Management oraz w School of Engineering MIT. Jest autorem i współautorem książek, w tym bestsellera Microsoft Secrets. Wraz z Davidem Yoffie napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".

David B. Yoffie - jest profesorem zarządzania w Harvard Business School i ma najdłuższy staż w radzie dyrektorów Intela. Jest autorem wielu książek znanych także w Polsce. Często gości na łamach "New York Timesa", "Wall Street Journal" i "Harvard Business Review". Wraz z Michaelem Cusumano napisał książkę Competing on Internet Time, która znalazła się na liście 10 najlepszych książek tygodnika "BusinessWeek".

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem