Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

David Mattson

Zasady Sandlera 49 ponadczasowych zasad sprzedaży

Oprawa twarda
Liczba stron: 212
Wydawnictwo: Nieoczywiste
56,16

56,16 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

79,00 zł - sugerowana cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-11-07

 

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.

Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.

Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:

- jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
- jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
- dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
- kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
- dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.

O autorze
David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. – międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy.

Jak sam twierdzi: „Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim - również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany”.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem