Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce

Irena Kamińska-Radomska

Współczesna etykieta biznesu w codziennej praktyce w Polsce

4.5

(4 oceny) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 246
Wydawnictwo: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
24,53

20,37 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

30,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Autorka porusza zagadnienia źródeł etykiety biznesu i jej współzależności z zasadami protokołu dyplomatycznego, kultury korporacyjnej i etykiety towarzyskiej w Polsce. Omawia zasady etykiety w sytuacjach służbowych i problemy, z jakimi spotykają się pracownicy polskich firm i urzędów.
Autorka obszernie opisuje konkretne zachowania wynikające z zasad etykiety biznesu oraz ich warianty, będące skutkiem odrębności kultury narodowej, zwyczajów i tradycji zachowań grzecznościowych. Zwraca uwagę na te wymiary polskiej kultury, które wpływają na zróżnicowane podejście do zasad etykiety biznesu.
Z książki wyłania się wizerunek pracownika, pożądany według obowiązujących w Polsce zasad etykiety, a także obraz zwyczajów współczesnych Polaków w sytuacjach zawodowych.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem