Wartość luksusu Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw

Beata Stępień

Wartość luksusu Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw

8.0

(1 ocena) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 348
Wydawnictwo: PWE
49,34

64,90 zł (-24%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

64,90 zł (-24%) - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-07-02

 

Globalna fala demokratyzacji luksusu i dynamicznie rosnące grupy aspirujących konsumentów z szybko rozwijających się gospodarek skłaniają do pytań o to:

• jak współcześnie jest postrzegany luksus, co obecnie stanowi o jego wartości?
• jakie cechy luksusu konsumenci z nowych rynków cenią najwyżej i dlaczego?
• jak zmienia się globalny biznes luksusu i dokąd zmierza?

Książka Wartość luksusu. Perspektywa konsumentów i przedsiębiorstw jest próbą odpowiedzi na te pytania. Ukazano w niej, jak konsumenci postrzegają i hierarchizują poszczególne składniki wartości dóbr uważanych za zbędne, a których sprzedaż od dekad dynamicznie rośnie. Opisano też zawiłości pojmowania luksusu i rozwoju rynku dóbr luksusowych przez pryzmat stopniowych odstępstw od reguł, którym hołdowano przez wieki. W monografii podjęto też próbę empirycznego zbadania, jak postrzegają dobra luksusowe konsumenci na wschodzących rynkach luksusu (z Polski, Turcji, Arabii Saudyjskiej, Indii i Portugalii) i jakie czynniki różnicują to postrzeganie w kategoriach wartości, które symbolizują w porównaniu z konsumentami z tzw. starej kolebki luksusu. Wykazano, że to segmenty konsumentów skonstruowane na podstawie kryteriów psychograficznych najtrafniej przedstawiają zróżnicowane podejście do oceny wartości luksusu w skali międzynarodowej.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem