Autorka bestsellera Co ludzie sukcesu robią przed śniadaniem Przed marcem 2020 roku biurowa praca w domu budziła wątpliwości. Stanowiła rodzaj profitu dla nielicznych. Zakładano, że ten, kto pracuje w domu, właściwie nie pracuje - prawdziwa praca była w biurze. Szersze wykorzystywanie pracy zdalnej traktowano jako pomysł na nieokreśloną przyszłość. Ale potem przyszedł COVID-19 i nagle okazało się, że praca w domu jest dla wielu ludzi jedyną możliwością. Niektórzy chcieliby ją kontynuować po wygaszeniu pandemii. Inni prawdopodobnie zostaną do tego zmuszeni. Jak zatem pracować zdalnie, aby odnosić sukcesy i zachować równowagę? Pracy zdalnej można się nauczyć, choć nie jest to łatwe, wiąże się ona bowiem z mnóstwem wyzwań. W tej książce przedstawiono strategie ludzi sukcesu, którzy doskonale prosperują dzięki zdalnemu i elastycznemu trybowi pracy. W każdym rozdziale znajdziesz szereg inspiracji i wskazówek, dzięki którym nie tylko nauczysz się sztuki pracy poza biurem, ale również twórczo unowocześnisz rządzące nią zasady. Dowiesz się, jak odkryć swój rytm pracy, skutecznie planować zadania, w optymalny sposób przygotować domowe biuro, a przy tym wszystkim być szczęśliwszym i zdrowszym! Poznaj sekrety satysfakcjonującej pracy w domu: Zarządzaj zadaniami, a nie czasem Złap właściwy rytm Buduj efektywny zespół Myśl na większą skalę Zadbaj o swoje dobre samopoczucie Praca w domu? Oczywiście, że się sprawdza! Laura Vanderkam jest autorką książek: 168 Hours: You Have More Time Than You Think; All the Money in the World: What the Happiest People Know About Getting and Spending; What the Most Successful People Do Before Breakfast; What the Most Successful People Do on the Weekend i What the Most Successful People Do at Work. Jej teksty publikują między innymi „Wall Street Journal”, „Huffington Post”, „USA Today”, „Scientific American” oraz „Reader’s Digest”. Mieszka na obrzeżach Filadelfii wraz z mężem i trojgiem dzieci. Wejdź na lauravanderkam.com
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem