Technologie cyfrowe w biznesie Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

Technologie cyfrowe w biznesie Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja

Oprawa miękka
Liczba stron: 260
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
51,36

51,88 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamów teraz, wyślemy jeszcze dziś!

 

„Technologie cyfrowe w biznesie. Przedsiębiorstwa 4.0 a sztuczna inteligencja” to kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy blockchain w procesie ewolucji przedsiębiorstw i realizowanych przez nie procesów zarządczych.

Książka „Technologie cyfrowe w biznesie” odnosi się zarówno do zarządzania jako całościowego procesu prowadzącego do realizacji osiąganych celów Przedsiębiorstwa 4.0 w warunkach digitalizacji, jak również jego wybranych obszarów funkcjonalnych, np. Przedsiębiorstwo 4.0 a logistyka, marketing, zarządzanie zasobami ludzkimi. Łączy ujęcie teoretyczne i praktyczne. Umiejętnie łączy ujęcie teoretyczne z praktyką rynkową, wskazując potencjalne kierunki i obszary wzajemnej konwergencji biznesu i technologii cyfrowych.

Publikacja jest pracą wartościową i oryginalną. W wymiarze merytorycznym ma istotną wartość poznawczą. Stanowi ważne wzbogacenie wiedzy dotyczącej teorii przedsiębiorstwa – wiedzę tę przenosi na wyższy, względem dotychczasowych ujęć poziom, który można określić mianem poziomu 4.0. (…) Poszczególne rozdziały zawierają pogłębioną refleksję teoretyczną, dotyczącą znaczenia transformacji cyfrowej i rozwoju IT, identyfikację szans i zagrożeń dla przedsiębiorstwa jako całości i kilku szczegółowych funkcji i obszarów zarządzania. Do tej ogólnej, wysoce pozytywnej opinii dołożę element dodatkowy – to wykorzystanie wiedzy, kapitału intelektualnego konsultantów, ekspertów z biznesu.

Książka z pewnością spotka się z dużym uznaniem środowiska naukowego zajmującego się zagadnieniami zarządzania, przedsiębiorstwa, biznesu elektronicznego, w tym także doktorantów i studentów, oraz uczestników studiów podyplomowych. Mieć także będzie duże znaczenie aplikacyjne dla menedżerów przedsiębiorstw.
Prof. dr hab. Jan W. Wiktor

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem