Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Bogusław Nierenberg

Sternicy mediów Wartości i style zarządzania na polskim rynku medialnym po 1989 roku

Oprawa twarda
Liczba stron: 436
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
110,60

110,60 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

139,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Książka prezentuje sposób zarządzania, wartości, motywacje, etc. osób, które po 1989 roku wywarły największy wpływ na polskie media, są to: Jerzy Baczyński, ks. Adam Boniecki, Juliusz Braun, Jan Dworak, ks. Marek Gancarczyk, Jerzy Jurecki, Robert Kwiatkowski, Marek Markiewicz, Jerzy Urban, Wiesław Walendziak, Mariusz Walter, Bronisław Wildstein.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem