Socjologia komunikacji i mediów

Eric Maigret

Socjologia komunikacji i mediów

8.0

(1 ocena) wspólnie z

Oprawa twarda
Liczba stron: 512
Wydawnictwo: Oficyna Naukowa
41,86

38,29 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

64,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-09

 

Éric Maigret, profesor socjologii mediów na Uniwersytecie Paris III, Sorbonne-Nouvelle, pracownik naukowy w Krajowym Centrum Badań Naukowych, wykładowca w Instytucie Nauk Politycznych w Paryżu.
Chociaż rola mediów masowych jest w sferze społecznej bezdyskusyjna, trudna jest jednak do uchwycenia. Dyskusja grzęźnie, oscylując między protestami przeciwko skandalizującym programom typu reality show, przeciwko zaniedbywaniu kultury i demokracji na korzyść „komunikatywności” a nadzieją na przejrzystość i wiarygodność, jaką umożliwiają nowoczesne techniki przekazu.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem