Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

Karel Andrzej

Service design po polsku Jak przyciągnąć, zadowolić i zatrzymać klientów

6.0

(5 ocen) wspólnie z

Oprawa miękka
Liczba stron: 208
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
54,90

54,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

69,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-06

 

Książka ta pomoże Ci:
przygotować lepsze i unikatowe usługi, uniknąć wpadek przy wdrażaniu zmian, poprawić rentowność i stabilność biznesu, oferować klientom autentyczną korzyść. Jest to pierwsza na polskim rynku publikacja, w której autor wyjaśnia, jak dzięki service design zaprojektować produkty i usługi zorientowane na użytkownika. Tłumaczy, jak uczynić je bardziej praktycznymi, przyjaznymi i skutecznymi, jak przyciągnąć i – co najważniejsze – zatrzymać klienta.
Książka jest przewodnikiem dla menedżerów odpowiedzialnych za procesy New Product Development (NPD), projektantów produktów i interakcji, architektów informacji, badaczy sektora społeczno-gospodarczego, marketingowców. Jest to również niezbędne źródło wiedzy dla studentów, w tym studiów podyplomowych z zarządzania usługami, service design i projektowania usług.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem