Religia - media - popkultura

Kokoszczyńska Marta

Religia - media - popkultura

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 220
Wydawnictwo: Więź
20,26

20,26 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

35,00 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-29

 

Podstawowe doświadczenia ludzi wydarzają się dziś w świecie kultury popularnej, dlatego teologia nie może wypowiadać tej kulturze wojny, ale musi stać się jednym z mieszkańców popkulturowej krainy. Zmiany zachodzące w wieku multimediów skłaniają do nowego przemyślenia tradycyjnych wyobrażeń o Bogu, religii i religijności. Dla autorów tej książki popkultura jest autentycznym źródłem teologii, locus theologicus – miejscem, w którym spotyka się Boga. Nie wahają się też stwierdzić, że Kościół instytucjonalny przespał przełom związany z przekształceniami mediów, a także ludzkiej mentalności i potrzeb – wciąż nazbyt często „przekazuje” lub „transmituje”, zamiast „komunikować”.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem