Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach


Joanna Paliszkiewicz

Przywództwo, zaufanie i zarządzanie wiedzą w innowacyjnych przedsiębiorstwach

Oprawa miękka
Liczba stron: 216
Wydawnictwo: CeDeWu
60,00 42,57

Do koszyka
oszczędzasz: 17,43

Zamówienie wyślemy 2019-12-16

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
112,90 74,31
Do koszyka
oszczędzasz: 38,59

 

Innowacyjność przedsiębiorstw jest uznawana za jeden z kluczowych czynników decydujących o ich przewadze konkurencyjnej. Poszukiwania zasobów i zdolności przedsiębiorstw, które wspierają kreowanie innowacji skłoniły autorkę do badań w tym obszarze. Celem książki jest przedstawienie podstaw teoretycznych i ustaleń empirycznych w zakresie roli przywództwa, zaufania i zarządzania wiedzą w kreowaniu innowacyjności przedsiębiorstw.

Autorka w książce wnikliwie analizuje takie aspekty, jak:
• istota, modele i pomiar przywództwa,
• pojęcie, cechy, rodzaje i budowa zaufania w organizacji,
• koncepcja, procesy i modele dojrzałości zarządzania wiedzą,
• ewolucja, cechy, rodzaje i procesy innowacji,
• relacje pomiędzy przywództwem, zaufaniem, zarządzaniem wiedzą i innowacyjnością.

Książka jest adresowana do osób zajmujących się badaniami zasobów ludzkich i ich roli w organizacjach, jak również menedżerów i specjalistów z zakresu zarządzania.

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...