Program lojalnościowy Od zbierania punktów do grywalizacji

Chrąchol-Barczyk Urszula

Program lojalnościowy Od zbierania punktów do grywalizacji

Oprawa miękka
Liczba stron: 120
Wydawnictwo: edu-Libri
29,68

33,65 zł (-12%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł (-39%) - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-04-30

 

Książka stanowi doskonałe narzędzie zarówno dla firm chcących stworzyć własny program lojalnościowy, jak i dla tych, którzy już program posiadają. Dzięki zaprezentowanym case study można dostrzec trendy i rozwiązania, jakie współcześnie oferują programy lojalnościowe swoim uczestnikom. Wśród przeanalizowanych przykładów znajdują się programy nagradzane w ogólnopolskich konkursach zarówno w obszarze B2B, jak i B2C. Książka zawiera także rozważania teoretyczne dotyczące omawianego pojęcia oraz wskazuje na decyzje, które należy podjąć, tworząc program lojalnościowy.

Polecane tytuły

Materiały o książce


Ebook i Audiobook
dostępny na





Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem