Nie ma czasu, by się cieszyć z nowoouzyskanego statusu wioskowego wojowniczego gwiazdora!
Runt musi natychmiast wyruszyć na samotną wyprawę, by odnaleźć artefakt o znaczeniu klasy mega: udoskonalony stół rzemieślniczy, legendarną Kuźnię Wieczności! Dzięki tej misji Runt zdobywa istotne dla młodego nooba wojownika umiejętności, zbroi się i zakłada na głowę spleśniały kapelusz, poznaje Świat oraz dokonuje (nie zawsze całkiem udanych) wyczynów w handlu. W szerokim Świecie czają się groźni wrogowie, lecz na szczęście nie brak też cennych sprzymierzeńców.
Droga do ocalenia Wioskomiasta prowadzi przez mrożący krew w żyłach donżon, Grobowiec Zapomnianego Króla. Jak powszechnie wiadomo, w takich lochach można zdobyć nieprzebrane skarby, lecz wpierw trzeba ujść z życiem, a w tym celu należy rozkminić perfidne pułapki, pokonać złowrogie stwory i wreszcie stanąć do ekstremalnego, epickiego starcia z tym, co nieznane – choć jakby jednak znane, lecz przez to tym potworniejsze!
Czy Runt zdoła zbić cenę za bezcenny przedmiot? Jak można wykorzystać mech do wytwarzania zbroi? Jak wygląda skrócona droga awansu czarowników? Kim tajemniczy S, który wie (prawie) wszystko o (prawie) wszystkim, ale nie pamięta własnego imienia...? A (najlepszy numer!) kim jest jego uczeń?
Na te pytania (przynajmniej niektóre z nich) znajdziecie odpowiedź w piątej części przygód 8-bitowego wojownika!
Komentarze czytelników
Pozostaw komentarz...
Komentarze nie są potwierdzone zakupem