Konsumpcja w Polsce Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

Sobczyk Genowefa, Słowikowska Inga

Konsumpcja w Polsce Uwarunkowania, zmiany i współczesne trendy

7.5

(2 oceny) wspólnie z

Oprawa twarda
Liczba stron: 200
Wydawnictwo: UMCS
30,81

30,81 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

37,80 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Zamówienie wyślemy 2024-05-20

 

Autorzy podjęli się bardzo ważnego i aktualnego tematu, który wpisuje się w problematykę konsumpcji i zachowań konsumentów. Zmiany, jakie zachodzą w konsumpcji i zachowaniach konsumentów, szczególnie w obecnych czasach, są interesujące poznawczo. Na przestrzeni lat zmieniły się uwarunkowania konsumpcji, co wpłynęło na powstanie wielu nowych trendów, takich, jak np. wirtualizacja konsumpcji czy konsumpcja kolaboratywna. Zgromadzony materiał teoretyczny i empiryczny jest interesujący i wzbogaca dotychczasowy dorobek z tej problematyki. Monografię uznaję za wartościowe studium poznawcze i aplikacyjne.
Z recenzji dr. hab. Roberta Wolnego, prof. UE

Polecane tytuły

Materiały o książce

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...

Komentarze nie są potwierdzone zakupem